Ladislava Šťastná

Kdo jsem? Obyčejná ženská, co téměř šedesát let hlavně vnímá svět kolem sebe a občas má pocit vyjádřit se k situaci ze svého pohledu.
  • Počet článků 394
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 888x

Seznam rubrik

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Zastaralé platové tarify

Hele, prej si čerství absolventi sami určují jaký chtějí plat a jejich představa je mít hodně peněz Nu, což, mít hodně peněz není představa jen těch absolventů... Platové tarify jim připadají směšné

7.3.2018 v 7:07 | Karma: 14,61 | Přečteno: 898x | Diskuse| Ostatní

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Bílej Černoch

...jo, taky jsem se divila, co se to děje, když jsem se nedávno dočetla, že Afričani vynakládají velké finanční prostředky na bělení kůže a to dokonce už u miminek.

6.3.2018 v 20:20 | Karma: 15,14 | Přečteno: 563x | Diskuse| Ostatní

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Na stará kolena jsem hlasovala pro dětské hřiště

...představte si to, že já, ve stáří 55 listopadů, jsem bedlivě sledovala a hlavně hlasovala v soutěži o Rákosníčkovo hřiště...

6.3.2018 v 7:07 | Karma: 15,84 | Přečteno: 508x | Diskuse| Ostatní

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Čoudovky

Někde jsem nedávno četla, že se máme poklonit všem těm kuřákům, co v dobách ukrutných třeskutých mrazů posledních dní neumrzli na balkóně nebo před hospodou...

5.3.2018 v 20:20 | Karma: 18,18 | Přečteno: 538x | Diskuse| Ostatní

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: To byly volby - co dodat?

No, asi takto: přežili jsme tu euforii posledních čtrnácti dní, kdy vřely emoce skoro v každém z nás. Člověk se pomalu bál otevřeně přiznat koho bude ve volbách volit, aby se nedostal do slovní přestřelky. To byla síla!

29.1.2018 v 20:20 | Karma: 20,96 | Přečteno: 592x | Diskuse| Ostatní

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Koláče sledovanosti či silvestrovský program s prezidentskými kandidáty

Zařekla jsem se už dávno, že prostě nebudu řešit věci týkající se politiky. Jednak proto, že politika je opravdu kýbl špíny a pak proto, že já se budu rozčilovat a stejně nic nezmůžu

24.1.2018 v 20:20 | Karma: 13,42 | Přečteno: 340x | Diskuse| Ostatní

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Volit či nevolit?

Ať otevřu jakýkoliv deník či časopis nebo zapnu televizi, mám pocit, že nebýt prezidentských voleb, asi by nebylo o čem psát a mluvit. Nejde ani tak o informace, ale o ten obsah, o způsob a v neposlední řadě i o obsah slov...

22.1.2018 v 20:20 | Karma: 18,57 | Přečteno: 526x | Diskuse| Ostatní

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: ...a postavíme huhuláka! A když ne v lednu, tak určitě v červenci

Včera ráno naše město zasypal sníh. Odhadem 5-7 cm velmi těžkého mokrého sněhu. Pak se přidalo mrholení, déšť a odpoledne do toho lilo. Co lilo? Málokdo si v tom nečase odpustil hlášku dědy Komárka, že....Však tou hlášku dobře znáte

17.1.2018 v 20:20 | Karma: 11,76 | Přečteno: 270x | Diskuse| Ostatní

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Jak se volí první dáma…

Když jsem počátkem tohoto týdne zaslechla, že bude ne jedné nejmenované televizní stanice debata s partnerkami anebo manželkami kandidátů na budoucího prezidenta, v němém úžasu a při zdviženém obočí jsem se zmohla na jediné:

11.1.2018 v 20:20 | Karma: 21,42 | Přečteno: 703x | Diskuse| Ostatní

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Jak nalejt stádu sliby do hlavy...

...tak jsem si o víkendu udělala čas, abych se podívala do obálky s kandidáty blížících se voleb. No, a jestli si někdo myslí, že se ze mě stala uvědomělá občanka, tak to ani omylem!

18.10.2017 v 20:20 | Karma: 17,02 | Přečteno: 501x | Diskuse| Ostatní

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Je čas na to změnit zákon o pěstounské péči?

Myslím si, že skoro s každým zamávalo sdělení o utýrání dvouleté holčičky svěřené do pěstounské péče tetě...

17.10.2017 v 7:07 | Karma: 9,24 | Přečteno: 438x | Diskuse| Ostatní

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Dědictví…aneb předávané nemovité poklady

schválně – zkuste si vzpomenout na první říkanku z dob dětství, kterou vás naučila třeba babička nebo maminka a ostatní děti jí neznaly, protože se ve školkách ani školách neučila...

14.9.2017 v 20:20 | Karma: 16,17 | Přečteno: 971x | Diskuse| Osobní

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Když my...tak vy...

Nevím jak vy, ale já jsem alergická na konverzace zavánějící podmínkou: když ty uděláš to, já udělám to. Čili podmiňovat obsah kakaa v čokoládách přijetím eura mě doslova zvedlo ze židle...

14.9.2017 v 7:07 | Karma: 24,43 | Přečteno: 607x | Diskuse| Ostatní

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Proč se ženské malujou a voňavkují?

Taky ten vtip znáte, že? Prý proto, že jsou hnusné a smrdí...No, mě to vždycky přišlo jako hodně drsnej humor..

31.8.2017 v 20:20 | Karma: 17,38 | Přečteno: 967x | Diskuse| Ostatní

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Trapný padesátky aneb dost bylo televize!

Byly doby, kdy jsem musela mít puštěnou televizi víceméně jako zvukovou kulisu k ruční práci, k vaření nebo k žehlení...

31.8.2017 v 7:07 | Karma: 33,64 | Přečteno: 1655x | Diskuse| Ostatní

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Záchranné složky (na obrazovkách) v akci

Taky jste jistě postřehli, že většina seriálů se točí ohledně dramat v lidském životě, že? A kdo s nimi přichází ponejvíce do styku? Policie nebo zdravotníci. A samo sebou i hasiči. Čili takzvané záchranné složky...

17.8.2017 v 20:20 | Karma: 13,20 | Přečteno: 528x | Diskuse| Ostatní

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Žili byli kdysi Čechové...

...možná to začíná jako pohádka, ale spíš někde z dáli zaznívá umíráček. Vidím, slyším a utvářím si názor, že možná bude pravdy trochu na každém šprochu...

6.8.2017 v 20:20 | Karma: 44,11 | Přečteno: 4620x | Diskuse| Ostatní

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Už vím jaké to je strašit děti čertem...

Kdo z nás někdy nezaslechl, když by malý onu osudnou větu: "Počkej, když budeš zlobit, přijde si pro tebe čert..." A ono to zabralo, co? No bodejť, každý si z dětství neseme vzpomínku na nějakého fákt hnusného zlého čerta.

6.8.2017 v 7:07 | Karma: 13,22 | Přečteno: 369x | Diskuse| Ostatní

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Vokurková sezóna...

...zavřu oči a vidím ty zelené, hrubosrsté plody. Byt čpí od octa jako v octárně a kam se kouknu zavařovačky...zavařovačky...zavařovačky...inu je tu vokurková sezóna...

4.8.2017 v 7:07 | Karma: 12,85 | Přečteno: 248x | Diskuse| Ostatní

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Když se řekne puberta – taky se vám orosí čelo?

Taky jste někdy v dospívání zapřemýšleli nad tím, zda vaši rodiče jsou ti vaši, když najednou po vás furt něco chtějí anebo vám furt něco zakazují a hodně toho nedovolí?

26.7.2017 v 20:20 | Karma: 15,17 | Přečteno: 577x | Diskuse| Ostatní