Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak to vnímám já: Jak se (ne)rozvášnit jak videem modelky plus size

Zkoukla jsem video a přiznám otevřeně, že jsem záviděla. Ano!  Obyčejně lidsky (nebo spíše žensky) jsem té modelce záviděla: holka jako lusk. Mít takovou figuru, tak si připadám jako bohyně…

…tak takto nějak má vypadat božstvo, napadlo mě! Tohle je v mých představách holka krev a mlíko. Holka oplývající všemi přednostmi, ale i zadnostmi? No, to je asi divný výraz, ale ta modelka má vše k pokoukání.  Vše, jak má být a přesně tolik, kolik toho má být. Na rozdíl od pochodujících ramínek na šaty, které předvádí nenositelné modely v nenositelných velikostech.

Ale nemyslete si,  že nevím jaké to je, projít se po přehlídkovém mole. Kdysi dávno jsem se po něm párkrát prošla.

No jo no, ale to bylo fakt hodně dávno.

Rozhodně jsem neměla ambice se předvádět. Prostě to bylo v té době povinností  - předváděla jsem na přehlídkovém mole své ročníkové práce. Dala jsem na rady starších a zkušenějších a nekoukala do davu lidí, ale někam za ně a měla jsem se  pokoušet  o úsměvy a dávat bacha, abych si nezakopla o vlastní nohu a zvládla chůzi na podpatcích...  Měla jsem si uvědomit, že nepředvádím  sama sebe, ale model. 

Živit bych se tím nechtěla. To říkám rovnou. A holek, na přehlídkových molech mi je líto.  Vážně líto. Jejich tělo opravdu slouží jen jako zhmotnělé prádelní ramínko na předvádění praštěných, běžně nenositelných modelů. Modelky jsou často bez viditelných pohlavních znaků: prsa jim nevyrašila a pozadí a boky prostě nemají. Někdy mě napadá, že kdyby někde na jiné planetě viděli mimozemšťani nějaké záběry z přehlídkových  mol, nabydou dojmu, že planeta Země je planetou hermafroditů…

No, jako kdyby po světě měly běhat jen ženštiny vypadající jak žehlící prkna (mínus mínus size) a nosit nenositelné a přitom svět je plný jiných žen.  Teď nebudu mluvit o extrémně tučných ženách, ale těch zatraceně normalně size dívkách a ženách, co mají  jak vyvinutý hrudník, tak i správné proporce od pasu dolů.

No, přiznávám i já, že po prvním shlédnutí videa jsem nebyla schopna říci jaké plavky mě zaujaly. No a? Přiznám bez skrupulí: zaujala mě modelka. Holka jak má být! Podle mého vkusu všeho tak akorát. Nepřišlo mi nic nenormálního, nadměrného, nadbytečného - naopak! Pěkná podívaná. Jo, po druhé jsem zkoukla plavky, když poprvé jsem vnímala jen modelku ale i hudbu - obojí: dokonalé! A co teprve, když jsem si pak přečetla názory zejména opačného pohlaví, zjistila jsem, že pánové tvorstva se shodli v tom, že takto má vypadat ideál ženy. 

Moje řeč!

Tak co holky blbnete?

Modelka označovaná v módní branži jako plus size, je pro opačné pohlaví normal size. To je co? Prý kdyby každá byla takto size plus, chodila by po světě spousta šťastných mužů… ???

No, co vy na to děvčata???

Chcete napodobovat vyzáblé modelky, co se bojí jen nadechnout, aby nepřibraly ni gram nebo se chcete líbit. Ne jen sami sobě, ale i opačnému pohlaví?

Kdo tedy posuzuje ideál ženy? Módní návrháři nebo opačné pohlaví?

No jasně, že vede za béééé!

Takže  jestli  zrovna teď, milé dívčinky,  váháte zda si dát knedlo zelo nebo jen bezbublinkatou vodu, pokud nevážíte zrovna  metrák,  neřešte nějaký ten gram navíc nebo hodnotu BMI, která je lehce v pásmu nadváhy. Pokud máte to, co máte mít a je to správně proporčně rozložené, nešilhejte po anorektických modelkách a nesnažte se jim podobat. Svět opravdu není přehlídkové molo.

Vězte, že chlapům se ty „oteklé nitě“ stejně nelíbí. Stačí si jen přečíst názory mužů pod videem!!!

Můj děda vždycky říkal, že "ženská má bejt na štíputí  a ne na chcípnutí"  a pak ženská bez pozadí je prý jak schody bez zábradlí…

Milé slečny toužící po dokonalém štíhlém těle, žijeme v české kotlině, kde ženy vždy měly mánesovské tvary a oplývaly tím, co se označuje jako holka  krev a mlíko. Paradoxem je, že zrovna modelka nečeského původu musí rozvinout diskuzi na to, jak má vypadat žena ???

Můj názor je, že jestli můžeme být v něčem světoví,  tak v ukázce české přírodní  normální krásy. České holky se správnými proporcemi klidně mohou převálcovat na přehlídkových molech nositelnou módou ve velikostech "ideal size" nebo "normal size" dnešní zvrácenost  anorektického módního světa.

Opravdu!

Někdo by měl být první a udělat stop nad zvráceností extrémně štíhlých modelek a proč ne právě krásné české holky, že?

Proč by najednou nemohlo být ideal size 100-70-100 při výšce 175 cm?

Platívalo, že co je české – to je hezké a Češkách se vždy mluvilo jako o nejkrásnějších ženách a já si myslím, že hezkých českých dívek a žen je stále víc a víc ...

...nebo se mýlím?

Autor: Ladislava Šťastná | úterý 7.2.2017 20:20 | karma článku: 21,06 | přečteno: 686x
  • Další články autora

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Mladý může – starý musí…

...tak nějak se to říká, že, když člověk zaslechne zprávu o úmrtí člověka. V případě Karla Gotta, po oznámení jeho diagnózy, bylo opravdu jen otázou času, kdy titulky novin zaplní zpráva o jeho skonu.

2.10.2019 v 20:20 | Karma: 17,44 | Přečteno: 812x | Diskuse| Ostatní

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Na důchody si počkáme a kdo ví, zda se jich dočkáme?

Když ve filmu Což takhle dát si špenát? omládlý Fanda Liška ve škole sděloval, že ho přece musí zajímat jaký bude mít důchod, bylo to úsměvné. Koho by v deseti letech zajímala výše penze, když má do důchodu daleko?

19.9.2019 v 20:20 | Karma: 17,14 | Přečteno: 428x | Diskuse| Ostatní

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Někdy se ví, co Bůh chystá…

No, řeknu vám otevřeně, že zpráva o nemoci Karla Gotta mě zas tak moc nezaskočila. Už někdy zjara jsem říkala, že se mi nelíbí to, co se okolo zpěváka děje. Když jsem slyšela písničku, co nazpíval se dcerou Carlotte řekla jsem si:

12.9.2019 v 20:20 | Karma: 26,70 | Přečteno: 1055x | Diskuse| Ostatní

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: "Kdož su boží bojovníci..." aneb taky svádíte boj o hřiště?

Tak si představte, že když jsem byla malá každé poledne (a tuším i půlnoc) zněla tato znělka z kostelní věže. A považte, že naše malé městečko má bojovného ducha stále. Právě bojujeme o rákosníčkovo hřiště.

26.2.2019 v 7:07 | Karma: 14,79 | Přečteno: 480x | Diskuse| Ostatní

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Když pod označením luxusu v Praze, pozřu maso z nemocné krávy, ale draze

mám se cítit blaze? No, řeknu vám, že po přečtení titulku o hnijícím mase nemocných krav dovezených z Polska, prodávaných jako argentinské hovězí v pražských luxusních restauracích jsem si řekla,

7.2.2019 v 7:07 | Karma: 22,20 | Přečteno: 864x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Koalici rozdělují výše daňové slevy na poplatníka i výpověď bez udání důvodu

23. dubna 2024  14:33,  aktualizováno 

Rozpory ve vládní koalici u zásadních věcí přibývají s blížícími se volbami, ale i kvůli tomu, že...

Narušitelé jsou všude. Čínská rozvědka přitvrzuje, chlubí se i českým zářezem

23. dubna 2024

Premium Čínské tajné služby v posledních letech posilují svůj vliv a nebojí se ani prezentace na sociálních...

Sami máme málo. Evropa váhá nad systémy protivzdušné obrany pro Ukrajinu

23. dubna 2024  19:53

Mnohé evropské státy včetně Francie nejsou ochotné zříci se ve prospěch Ukrajiny svých...

Ursula von der Leyenová přijede v rámci předvolební kampaně do Prahy

23. dubna 2024  19:38

Šéfka Evropské komise Ursula von der Leyenová přicestuje v úterý 30. dubna do Prahy. V rámci...

Rodinný dům se zahrádkou
Rodinný dům se zahrádkou

Hornická, Stříbrná Skalice, okres Praha-východ
2 880 000 Kč

  • Počet článků 394
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 888x
Kdo jsem? Obyčejná ženská, co téměř šedesát let hlavně vnímá svět kolem sebe a občas má pocit vyjádřit se k situaci ze svého pohledu.

Seznam rubrik