Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Jak to vnímám já: Je mi úplně jedno, co si myslí moje vagína

17. 07. 2017 20:20:00
Jsou chvíle. Kdy televizní reklamu přivítám – třeba když si potřebuji odběhnout od telky neb právě doprala pračka nebo mám žízeň. Ale jinak koukat na film a mít ho přerušovaný co dvacet minut občas trapnými reklamami – to šílím...

...šílím třeba z kloubních prepárátů i mastiček na těžké nohy či křečové žíly. Ne, že bych podléhala reklamám neb platí staré osvědčené, že dobré zboží se prodává samo. Před lety jsem měla pocit těžkých nohou a i kdybych se mastí upatlala, bolesti nepolevili ani omylem. Prostě v létě nohy natékají o tom žádná (všimněte si načasování reklam od podzimu do jara na kašel a rýmu, předjaří a léto léky na alergii, léto – léky na otékající nohy). Nyní mě oteklo koleno, v sobotu jsem se bolestí nemohla ani hnout a do kamzičího skoku by mi nepomohl ani vagón pastilek. Prostě to tak je. Někdy nějaká součástka v těle zazlobí. Jo, můžeme si za to sami, že se o sebe nestaráme preventivně, ale hasíme případný požár tím, že věříme na moc reklamy...A vo tom to je! Někdy někde říkali, jaký preparát zabere...a davy podléhaji...

No, já tedy moc ne.

Nevěřím ani šampónům, díky kterým zdvojnásobíte objem vlasů. Kdepak!

Prostě takovou jakou získáte genetickou výbavu, takovou máte. Můžete jí jen opečovávat v tom nejlepším slova smyslu. A k tomu stačí i ty nejzákladnější kosmetické prostředky. Neb proti věku není léku různé drinky taktéž bolavé klouby nevyléčí....

V reklamách jde jen o to vetřít se do podvědomí a nakukat nám, co musíme kupovat. Nakukat nám, co je to nejlepší... (i šéf ho kupuje!)

Jestli má síla reklamy tu moc přesvědčit mě koupit ten který výrobek: holícím strojkem počínaje a osobním autem konče no, můžu k tomu přihlédnout, ale stejně se rozhodnu na základě vlastních zkušeností nebo zkušeností lidí lidí z okolí. Ale po zjištění, že dneska mají všechny výrobky velmi nízkou životnost, aby se stále vyráběly nové, je úplně jednou jaké výrobní značce dám přednost. Značky neřeším neb i já se utvrzuji v tom, že novodobé věci sloužící k užitku obsahují tzv. kurvítka, tedy součástky, co výrobek okolo konce záruční doby pokazí...Jo, taky jsem se tomu názvu zpočátku hodně smála, taky jsem si říkala, co je to za pitomost. Ovšem do doby než mi odešla elektronika v autě. To bylo v červnu a záruka byla do dubna. Ne jinak jsou tomu ledničky, pračky a jiné spotřebiče. Kdepak lednice na desetiletí nebo pračku na dvacet let. A stesky starší generace, že to nové nic nevydrží, jsou oprávněné ačkoliv pro ně těžko pochopitelné, že některé věci mají jen omezenou životnost. Nestačí se divit tomu, že věc je skoro nová, zachovalá, ale přesto nefunkční... To bývávalo...

Stejně jako dříve bývávaly televizní přestávky s hrajícími si koťátky...

Někdy si říkám, raději bych pozorovala hrající si kočičky, než dokola poslouchala podbízivé reklamy na auta, pračky, myčky, prací prášky, tablety do myčky, psí a kočičí žrádlo...aj. aj. aj. Sice chápu, že prodejci to všechno chtějí prodat, ale uznejte sami: dělat reklamu na to, co si myslí vagína, to už je trochu přespříliš i s ohledem na to, že reklama má být neotřelá a zapamatovatelná...

Autor: Ladislava Šťastná | pondělí 17.7.2017 20:20 | karma článku: 42.55 | přečteno: 7596x

Další články blogera

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Když kluci choděj s klukama a chtěj dítě….

No, když jsem si dneska přečetla titulek, že Ústavní soud dal rodičovská práva gayům, nevylítla jsem vzteky ze židle, protože by mi to bylo stejně houby platný. Jen jsem se přesvědčila v tom,

24.7.2017 v 20:20 | Karma článku: 43.67 | Přečteno: 5115 | Diskuse

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Proč se asi říká sezónní ovoce, že?

Kdyby jenom jahody, ale třeba i meruňky nebo švestky...Za mého mládí byly k mání jahody před letními prázdninami, meruňky, borůvky, třešně, višně, angrešt, rybíz, letní jablíčka a meloun o prázdninách a švestky po prázdninách...

4.7.2017 v 20:20 | Karma článku: 22.97 | Přečteno: 794 | Diskuse

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Znovuobjevené máslo...

...no asi takhle, z televize jsem zaslechla, že se zdražuje máslo...že najednou roste poptávka po másle, kterého je nedostatek ...

4.7.2017 v 7:07 | Karma článku: 34.18 | Přečteno: 1541 | Diskuse

Další články z rubriky Osobní

Jan Jílek

Tak trochu o česneku i válce

Smazal jsem blog, kde jsem se pokoušel adorovat editory, které používám na psaní. Dělo se tak pod vlivem sledování své lásky, která provádí korekturu jedné diplomové práce v LibreOffice.

25.7.2017 v 14:07 | Karma článku: 13.72 | Přečteno: 353 | Diskuse

Pavlína Dvořáková

Já bych ty internety (ne)zakázala

I když jsem se zpočátku zuby nehty bránila, i mě smetla digitální tsunami, a tak patřím mezi lidi, kteří bez internetu neudělají ani krok.

25.7.2017 v 6:45 | Karma článku: 12.25 | Přečteno: 479 | Diskuse

Vlasta Fišrová

Deník jedné Vlasty ze severozápadu - část VIII.

Už zase prší, ale nevadí. Zábavy i tvůrčí práce je dost. V chomutovském Sushi baru jsem si dala polévku Pho a vrátila se k voskovým barvám, z nichž se dělá enkaustika. Je to výtvarná metoda pro každého. Není třeba umět kreslit.

24.7.2017 v 20:09 | Karma článku: 5.74 | Přečteno: 128 | Diskuse

Jan Holát

Miminko

Wikipedie uvádí, že fejeton lehkou, subjektivní formou poukazuje na aktuální problém, což se mi tentokrát zřejmě nepodaří, nicméně neschopnost mít vlastní rodinu, tím problémem zaručeně je.

24.7.2017 v 14:22 | Karma článku: 14.30 | Přečteno: 514 | Diskuse

Daniela Bulířová

Proč jsme si přestali naslouchat?

Když ke mně Kamila poprvé přišla, měla zarudlé oči od pláče a mírně popotahovala. Nuceným úsměvem se snažila zakrýt rozpaky, které v ní naše první setkání vzbuzovalo.

24.7.2017 v 13:53 | Karma článku: 5.74 | Přečteno: 256 | Diskuse
Počet článků 354 Celková karma 25.60 Průměrná čtenost 827
Kdo jsem? Obyčejná ženská, co přes padesát let hlavně vnímá svět kolem sebe a občas má pocit vyjádřit se k situaci ze svého pohledu.


Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.