Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Jak to vnímám já: Je mi úplně jedno, co si myslí moje vagína

17. 07. 2017 20:20:00
Jsou chvíle. Kdy televizní reklamu přivítám – třeba když si potřebuji odběhnout od telky neb právě doprala pračka nebo mám žízeň. Ale jinak koukat na film a mít ho přerušovaný co dvacet minut občas trapnými reklamami – to šílím...

...šílím třeba z kloubních prepárátů i mastiček na těžké nohy či křečové žíly. Ne, že bych podléhala reklamám neb platí staré osvědčené, že dobré zboží se prodává samo. Před lety jsem měla pocit těžkých nohou a i kdybych se mastí upatlala, bolesti nepolevili ani omylem. Prostě v létě nohy natékají o tom žádná (všimněte si načasování reklam od podzimu do jara na kašel a rýmu, předjaří a léto léky na alergii, léto – léky na otékající nohy). Nyní mě oteklo koleno, v sobotu jsem se bolestí nemohla ani hnout a do kamzičího skoku by mi nepomohl ani vagón pastilek. Prostě to tak je. Někdy nějaká součástka v těle zazlobí. Jo, můžeme si za to sami, že se o sebe nestaráme preventivně, ale hasíme případný požár tím, že věříme na moc reklamy...A vo tom to je! Někdy někde říkali, jaký preparát zabere...a davy podléhaji...

No, já tedy moc ne.

Nevěřím ani šampónům, díky kterým zdvojnásobíte objem vlasů. Kdepak!

Prostě takovou jakou získáte genetickou výbavu, takovou máte. Můžete jí jen opečovávat v tom nejlepším slova smyslu. A k tomu stačí i ty nejzákladnější kosmetické prostředky. Neb proti věku není léku různé drinky taktéž bolavé klouby nevyléčí....

V reklamách jde jen o to vetřít se do podvědomí a nakukat nám, co musíme kupovat. Nakukat nám, co je to nejlepší... (i šéf ho kupuje!)

Jestli má síla reklamy tu moc přesvědčit mě koupit ten který výrobek: holícím strojkem počínaje a osobním autem konče no, můžu k tomu přihlédnout, ale stejně se rozhodnu na základě vlastních zkušeností nebo zkušeností lidí lidí z okolí. Ale po zjištění, že dneska mají všechny výrobky velmi nízkou životnost, aby se stále vyráběly nové, je úplně jednou jaké výrobní značce dám přednost. Značky neřeším neb i já se utvrzuji v tom, že novodobé věci sloužící k užitku obsahují tzv. kurvítka, tedy součástky, co výrobek okolo konce záruční doby pokazí...Jo, taky jsem se tomu názvu zpočátku hodně smála, taky jsem si říkala, co je to za pitomost. Ovšem do doby než mi odešla elektronika v autě. To bylo v červnu a záruka byla do dubna. Ne jinak jsou tomu ledničky, pračky a jiné spotřebiče. Kdepak lednice na desetiletí nebo pračku na dvacet let. A stesky starší generace, že to nové nic nevydrží, jsou oprávněné ačkoliv pro ně těžko pochopitelné, že některé věci mají jen omezenou životnost. Nestačí se divit tomu, že věc je skoro nová, zachovalá, ale přesto nefunkční... To bývávalo...

Stejně jako dříve bývávaly televizní přestávky s hrajícími si koťátky...

Někdy si říkám, raději bych pozorovala hrající si kočičky, než dokola poslouchala podbízivé reklamy na auta, pračky, myčky, prací prášky, tablety do myčky, psí a kočičí žrádlo...aj. aj. aj. Sice chápu, že prodejci to všechno chtějí prodat, ale uznejte sami: dělat reklamu na to, co si myslí vagína, to už je trochu přespříliš i s ohledem na to, že reklama má být neotřelá a zapamatovatelná...

Autor: Ladislava Šťastná | pondělí 17.7.2017 20:20 | karma článku: 42.74 | přečteno: 7786x

Další články blogera

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Dědictví…aneb předávané nemovité poklady

schválně – zkuste si vzpomenout na první říkanku z dob dětství, kterou vás naučila třeba babička nebo maminka a ostatní děti jí neznaly, protože se ve školkách ani školách neučila...

14.9.2017 v 20:20 | Karma článku: 13.62 | Přečteno: 652 | Diskuse

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Když my...tak vy...

Nevím jak vy, ale já jsem alergická na konverzace zavánějící podmínkou: když ty uděláš to, já udělám to. Čili podmiňovat obsah kakaa v čokoládách přijetím eura mě doslova zvedlo ze židle...

14.9.2017 v 7:07 | Karma článku: 23.93 | Přečteno: 536 | Diskuse

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Proč se ženské malujou a voňavkují?

Taky ten vtip znáte, že? Prý proto, že jsou hnusné a smrdí...No, mě to vždycky přišlo jako hodně drsnej humor..

31.8.2017 v 20:20 | Karma článku: 15.91 | Přečteno: 874 | Diskuse

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Trapný padesátky aneb dost bylo televize!

Byly doby, kdy jsem musela mít puštěnou televizi víceméně jako zvukovou kulisu k ruční práci, k vaření nebo k žehlení...

31.8.2017 v 7:07 | Karma článku: 33.33 | Přečteno: 1542 | Diskuse

Další články z rubriky Osobní

Eva Dreyová

Motýlí dilema

V životě by mě nenapadlo, že se vážně dožiji psychoideologicko-politického hybridu alá Engels-Duhring-Hegel-Jung-Marx a další. A že to fakt bude implementováno naprosto vážně, zaníceně do všech hlav.

19.9.2017 v 13:36 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 69 | Diskuse

Roman Janas

Koho budu volit

Myslím si, že jsem ve věku, kdy už můžu částečně hodnotit. A není to moc příjemné. Jako dítě jsem si myslel, že jsem nesmrtelný a opravdu se cítil bezpečně. Bohužel to už teď říct nemohu.

18.9.2017 v 23:38 | Karma článku: 29.36 | Přečteno: 815 | Diskuse

Jiří Jiroudek

Je to hotový a maj to četníci

Jo, to jo. A už ho ,,zhaftli"? No to eště né, ále asi jó. Teda možná. Jistě. Či alespoń snádˇ. Batˇ batˇˇ. A atˇ je jako latˇ. A ty ,,kladélko", kladˇ.

18.9.2017 v 18:05 | Karma článku: 11.41 | Přečteno: 359 | Diskuse

Patrik Juda

Zničený život plačícího migranta aneb otevřené dveře Německa bez limitů Angely Merkelové

Migrantský vrah u soudu plakal a chtěl by svou zrůdnost vrátit zpět. Merkelová nepláče a nic vracet nechce. Nebude akceptovat žádný limit pro přijímání migrantů, chce zvítězit ve volbách a učinit Německo šťastné i v dalších letech

17.9.2017 v 20:10 | Karma článku: 42.75 | Přečteno: 2336 | Diskuse

Jan Jílek

Ať první hodí kamenem

Mám takový zvyk, že když přijde klient, že má „vzrušující” manželství, nebo partnerský vztah, navrhnu mu, aby přestal cokoliv řešit.

17.9.2017 v 11:21 | Karma článku: 15.38 | Přečteno: 539 | Diskuse
Počet článků 363 Celková karma 24.39 Průměrná čtenost 847
Kdo jsem? Obyčejná ženská, co přes padesát let hlavně vnímá svět kolem sebe a občas má pocit vyjádřit se k situaci ze svého pohledu.


Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.