Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Je mi úplně jedno, co si myslí moje vagína

17. 07. 2017 20:20:00
Jsou chvíle. Kdy televizní reklamu přivítám – třeba když si potřebuji odběhnout od telky neb právě doprala pračka nebo mám žízeň. Ale jinak koukat na film a mít ho přerušovaný co dvacet minut občas trapnými reklamami – to šílím...

...šílím třeba z kloubních prepárátů i mastiček na těžké nohy či křečové žíly. Ne, že bych podléhala reklamám neb platí staré osvědčené, že dobré zboží se prodává samo. Před lety jsem měla pocit těžkých nohou a i kdybych se mastí upatlala, bolesti nepolevili ani omylem. Prostě v létě nohy natékají o tom žádná (všimněte si načasování reklam od podzimu do jara na kašel a rýmu, předjaří a léto léky na alergii, léto – léky na otékající nohy). Nyní mě oteklo koleno, v sobotu jsem se bolestí nemohla ani hnout a do kamzičího skoku by mi nepomohl ani vagón pastilek. Prostě to tak je. Někdy nějaká součástka v těle zazlobí. Jo, můžeme si za to sami, že se o sebe nestaráme preventivně, ale hasíme případný požár tím, že věříme na moc reklamy...A vo tom to je! Někdy někde říkali, jaký preparát zabere...a davy podléhaji...

No, já tedy moc ne.

Nevěřím ani šampónům, díky kterým zdvojnásobíte objem vlasů. Kdepak!

Prostě takovou jakou získáte genetickou výbavu, takovou máte. Můžete jí jen opečovávat v tom nejlepším slova smyslu. A k tomu stačí i ty nejzákladnější kosmetické prostředky. Neb proti věku není léku různé drinky taktéž bolavé klouby nevyléčí....

V reklamách jde jen o to vetřít se do podvědomí a nakukat nám, co musíme kupovat. Nakukat nám, co je to nejlepší... (i šéf ho kupuje!)

Jestli má síla reklamy tu moc přesvědčit mě koupit ten který výrobek: holícím strojkem počínaje a osobním autem konče no, můžu k tomu přihlédnout, ale stejně se rozhodnu na základě vlastních zkušeností nebo zkušeností lidí lidí z okolí. Ale po zjištění, že dneska mají všechny výrobky velmi nízkou životnost, aby se stále vyráběly nové, je úplně jednou jaké výrobní značce dám přednost. Značky neřeším neb i já se utvrzuji v tom, že novodobé věci sloužící k užitku obsahují tzv. kurvítka, tedy součástky, co výrobek okolo konce záruční doby pokazí...Jo, taky jsem se tomu názvu zpočátku hodně smála, taky jsem si říkala, co je to za pitomost. Ovšem do doby než mi odešla elektronika v autě. To bylo v červnu a záruka byla do dubna. Ne jinak jsou tomu ledničky, pračky a jiné spotřebiče. Kdepak lednice na desetiletí nebo pračku na dvacet let. A stesky starší generace, že to nové nic nevydrží, jsou oprávněné ačkoliv pro ně těžko pochopitelné, že některé věci mají jen omezenou životnost. Nestačí se divit tomu, že věc je skoro nová, zachovalá, ale přesto nefunkční... To bývávalo...

Stejně jako dříve bývávaly televizní přestávky s hrajícími si koťátky...

Někdy si říkám, raději bych pozorovala hrající si kočičky, než dokola poslouchala podbízivé reklamy na auta, pračky, myčky, prací prášky, tablety do myčky, psí a kočičí žrádlo...aj. aj. aj. Sice chápu, že prodejci to všechno chtějí prodat, ale uznejte sami: dělat reklamu na to, co si myslí vagína, to už je trochu přespříliš i s ohledem na to, že reklama má být neotřelá a zapamatovatelná...

Autor: Ladislava Šťastná | karma: 42.83 | přečteno: 7863 ×
Poslední články autora