Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak to vnímám já: Jak se volí první dáma…

Když jsem počátkem tohoto týdne zaslechla, že bude ne jedné nejmenované televizní stanice debata s partnerkami anebo manželkami kandidátů na budoucího prezidenta,  v němém úžasu a při zdviženém obočí jsem se zmohla na jediné:

"Fraška!"

 To přeci nemůže myslet nikdo vážně - zpovídat manželky a partnerky kandidátů na prezidenty a domnívat se, že tím ovlivní voliče… Nebo jako že by se volili prezidenti podle svých manželek nebo partnerek? Podle jakých kritérií: podle toho čí partnerka je hezčí, milejší, nebo podle toho jak se umí vyjadřovat?

No, potěš koště! Kam to půjde dál? Budou  příště do debat zváni i potomci  kandidátů na prezidenty a budou dotazování, kolik času s nimi tráví nebo trávil tatínek a jestli je hodný?

A co takhle pozvat  i sourozence budoucích kandidátů na prezidenta? Nebo rodiče, pokud ještě žijí? Případně všechny bývalé partnerky a bývalé manželky a ještě sousedy, poštovní doručovatelky, lékaře, trenéry, holiče každého z kandidátů, aby si každý volič mohl udělat ten správný obrázek o člověku, který by měl být hlavou našeho státu…

Nekoukala jsem na ten zmiňovaný pořad, protože jsem neměla zájem poslouchat debatu, co nebude pro mě stejnak mít žádnou vypovídající hodnotu.  A pak: koho to napadlo, co tím sledoval? Zvýšit sledovanost? Ovlivnit voliče?

Udělala jsem dobře, že jsem nekoukala. Následující den jsem  přelítla jakýsi článek, který se více než diskuzí s pozvanými dámami zaobíral jejich vhodným či méně vhodným oblečením.

Svatá prostoto!

Hlavně, že víme, jak má adeptka na první dámu chodit  na podobné debaty oblečena! Kdyby jsme  to nevěděli, tak by jsme o hodně přišli a patrně to to chybně ovlivnilo naší volbu: koho si zvolit za prezidenta.

Nevím proč, ale po všech těch reality show typu:  VyVolení, Super Star, Výměny manželek a Tvoje tvář má známý hlas snad přistoupily televizní stanice na to, že za každou cenu musí být jejich pořady především zábavné, s nádechem komičnosti, ale i nevraživosti a  že čím více bude jadrných diskuzí, tím větší budou mít koláče sledovanosti.

 

Autor: Ladislava Šťastná | čtvrtek 11.1.2018 20:20 | karma článku: 21,42 | přečteno: 703x
  • Další články autora

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Mladý může – starý musí…

...tak nějak se to říká, že, když člověk zaslechne zprávu o úmrtí člověka. V případě Karla Gotta, po oznámení jeho diagnózy, bylo opravdu jen otázou času, kdy titulky novin zaplní zpráva o jeho skonu.

2.10.2019 v 20:20 | Karma: 17,44 | Přečteno: 812x | Diskuse| Ostatní

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Na důchody si počkáme a kdo ví, zda se jich dočkáme?

Když ve filmu Což takhle dát si špenát? omládlý Fanda Liška ve škole sděloval, že ho přece musí zajímat jaký bude mít důchod, bylo to úsměvné. Koho by v deseti letech zajímala výše penze, když má do důchodu daleko?

19.9.2019 v 20:20 | Karma: 17,14 | Přečteno: 428x | Diskuse| Ostatní

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Někdy se ví, co Bůh chystá…

No, řeknu vám otevřeně, že zpráva o nemoci Karla Gotta mě zas tak moc nezaskočila. Už někdy zjara jsem říkala, že se mi nelíbí to, co se okolo zpěváka děje. Když jsem slyšela písničku, co nazpíval se dcerou Carlotte řekla jsem si:

12.9.2019 v 20:20 | Karma: 26,70 | Přečteno: 1055x | Diskuse| Ostatní

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: "Kdož su boží bojovníci..." aneb taky svádíte boj o hřiště?

Tak si představte, že když jsem byla malá každé poledne (a tuším i půlnoc) zněla tato znělka z kostelní věže. A považte, že naše malé městečko má bojovného ducha stále. Právě bojujeme o rákosníčkovo hřiště.

26.2.2019 v 7:07 | Karma: 14,79 | Přečteno: 480x | Diskuse| Ostatní

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Když pod označením luxusu v Praze, pozřu maso z nemocné krávy, ale draze

mám se cítit blaze? No, řeknu vám, že po přečtení titulku o hnijícím mase nemocných krav dovezených z Polska, prodávaných jako argentinské hovězí v pražských luxusních restauracích jsem si řekla,

7.2.2019 v 7:07 | Karma: 22,20 | Přečteno: 864x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 394
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 888x
Kdo jsem? Obyčejná ženská, co téměř šedesát let hlavně vnímá svět kolem sebe a občas má pocit vyjádřit se k situaci ze svého pohledu.

Seznam rubrik