Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak to vnímám já: Měnit manželku

No, přiznám se, že na pořad Výměna manželek nekoukám. Dneska jsem udělala vyjímku. Pustila jsem si kousek až po odvysílání...

Proč?

Někde jsem přečetla nějaký odkaz na to, že dneska to bude fáááááákt dost hustý...

Přirozená zvědavost učinila své...

Co dodat?

Přečetla jsem si i diskuzi volající po odebrání dětí sociálkou  a to pokud možno ihned.  Diskutující vidí v dětech chudinky a rodiče považují za nezodpovědné, když dětem kouří v bytě a nemají zažité hygienické návyky, aby je vštěpovaly dětem.

Nebudu se  obšírně vyjadřovat k tomu, co si myslím o pořadu, o sledovanosti či o upoutávkách na tento díl.

Jen mě zaráží reakce diskutérů - odebrat děti z rodiny, jen proto jak žijí, v kontrastu s kauzou dětí Michalákových v Norsku, kdy naopak lidé reagují tak, že děti mají být matce navráceny. Spílají na systém, co si dovolil děti odebrat?

A teď vyzývají k tomu: odebrat děti!

???

Takže mi to přijde takové stádovité. Buď budu hájit zájem dítěte a jeho práva na rodinu nebo zájem nějakých pravidel, které se neztotožňují s tím, co je běžné, normální, obvyklé....

A nezlobte se na mě, ale udávat někoho na sociálku proto, že si nečistí zuby mi přišlo směšné...

Ale je to můj názor.

Ono se snadno odsuzuje, když člověk vidí jen část, která má být viděna. Nikdo nevíme z jakého prostředí matka dětí pocházela, ani čím si prošla. Třeba děti vychovávala, tak jak byla sama vychovávána a jak vidno - dožila se dospělosti...

Nezastávám se té matky, ani jí neobhajuji. jenom konstatuji.

A pak taky je třeba si uvědomit, co je to za pořad a co vysíláním podobných pořadů televize sleduje...

Takže shrnuto asi takto: viděli jsme, pohoršovali jsme se, zítra bude půl národa diskutovat na téma Výměny manželek a co?

Příští středu ti, kdož pořad sledují, budou koukat na další díl....

Autor: Ladislava Šťastná | středa 27.5.2015 23:58 | karma článku: 30,16 | přečteno: 4809x
  • Další články autora

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Mladý může – starý musí…

...tak nějak se to říká, že, když člověk zaslechne zprávu o úmrtí člověka. V případě Karla Gotta, po oznámení jeho diagnózy, bylo opravdu jen otázou času, kdy titulky novin zaplní zpráva o jeho skonu.

2.10.2019 v 20:20 | Karma: 17,44 | Přečteno: 812x | Diskuse| Ostatní

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Na důchody si počkáme a kdo ví, zda se jich dočkáme?

Když ve filmu Což takhle dát si špenát? omládlý Fanda Liška ve škole sděloval, že ho přece musí zajímat jaký bude mít důchod, bylo to úsměvné. Koho by v deseti letech zajímala výše penze, když má do důchodu daleko?

19.9.2019 v 20:20 | Karma: 17,14 | Přečteno: 428x | Diskuse| Ostatní

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Někdy se ví, co Bůh chystá…

No, řeknu vám otevřeně, že zpráva o nemoci Karla Gotta mě zas tak moc nezaskočila. Už někdy zjara jsem říkala, že se mi nelíbí to, co se okolo zpěváka děje. Když jsem slyšela písničku, co nazpíval se dcerou Carlotte řekla jsem si:

12.9.2019 v 20:20 | Karma: 26,70 | Přečteno: 1055x | Diskuse| Ostatní

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: "Kdož su boží bojovníci..." aneb taky svádíte boj o hřiště?

Tak si představte, že když jsem byla malá každé poledne (a tuším i půlnoc) zněla tato znělka z kostelní věže. A považte, že naše malé městečko má bojovného ducha stále. Právě bojujeme o rákosníčkovo hřiště.

26.2.2019 v 7:07 | Karma: 14,79 | Přečteno: 480x | Diskuse| Ostatní

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Když pod označením luxusu v Praze, pozřu maso z nemocné krávy, ale draze

mám se cítit blaze? No, řeknu vám, že po přečtení titulku o hnijícím mase nemocných krav dovezených z Polska, prodávaných jako argentinské hovězí v pražských luxusních restauracích jsem si řekla,

7.2.2019 v 7:07 | Karma: 22,20 | Přečteno: 864x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno  21:15

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  21:06

Většina členů amerického Nejvyššího soudu se ve čtvrtek zdála být skeptická k argumentu...

Zatkněte propalestinské levicové fašisty, vyzývá demokratický kongresman

25. dubna 2024  20:44

Demokratický kongresman Adam Smith označil propalestinské demonstranty za „levicové fašisty“ a...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 394
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 888x
Kdo jsem? Obyčejná ženská, co téměř šedesát let hlavně vnímá svět kolem sebe a občas má pocit vyjádřit se k situaci ze svého pohledu.

Seznam rubrik