Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P95a37v39e52l 11B55a64c27í13k

23. 4. 2014 22:20

Základem je halenka, pod prsama stáhneme a musí být po kolena a postava vynikne.;-D Pár geometrických triků a hurá do divadla.

0 0
možnosti

P78a49v72e88l 50B20a92c54í17k

23. 4. 2014 22:21

Hlavně úsměv a úpohled k nebesům.:-)

0 0
možnosti

já se zatím držím na pomezí 44/46, takže se něco dá sehnat, případně uzpůsobit :-) ale mám spíš problém s tím, že spousta oblečení jsou jakési volné haleny - když bych chtěla něco trochu vypasovaného, tak se mi tam nevejdou prsa ;-)

nedávno jsem četla velmi inspirativní článek na módním pekle, ale bohužel ne s tipy pro můj typ postavy... třeba později budou i ostatní tvary:

http://www.modnipeklo.cz/clanky/postava-typu-hruska-jak-ji-oblect-1/

oblečení, které počítá s tím, že ženy mají prsa, se dá pořídit třeba tady:

http://www.bravissimo.com/pepperberry/

- ale max velikost je přibližně ta 46 a někdy se dají pěkné věci pořídit třeba tady: http://www.asos.com/women/curve-plus-size/cat/pgecategory.aspx?cid=9577&via=top jen musí být člověk soudný, ty angličanky jsou schopné nasoukat se do čehokoli ;-D

0 0
možnosti

Jojo.... taky znám. A to ani tak nejsem "dáma při těle", jako je na mně znát moje sportovní minulost - ramena pět minut ostré chůze a pořád ještě spousta svalové hmoty, metr sedmdesát na výšku... jiné kalhoty než elastické džíny stejně nenosím, protože jsem buď v autě nebo v poklusu kolem dětí, takže to by ještě šlo, tam se většinou vejdu do dvaačtyřicítky, ale ty hořejšky.. Rukávy (ale často i nohavice, dodejme v zájmu objektivity) úzké, průramky škrtí... takže velikost 48. Plné stojany bledě růžové, bledě modré, krémové, volánky, kytičky.... zatímco velikost 34 a 36 přetéká černou, tmavočervenou, fialovou a antracitovou.  Já bohužel v čemkoli světlém vypadám na umření, takže nakonec vždycky popadnu v Lidlu ty trika, co jsou v sadě po dvou, pokud jsou v nějaké přijatelné barvě, to celé dvakrát, a s tím si musím vystačit do další akce. Taky si vždycky říkám, že ty větší velikosti někdo navrhuje zlomyslně a za trest. Možná měl návrhář tlustou, protivnou matku nebo sestru a mstí se za ni všem, co nevypadají jako skládací metr.

2 0
možnosti

Kdo se neumí oblékat, toho nespasí ani drahé modely...

2 0
možnosti

Naprostý souhlas. Co jsem se z velikosti XL dostala do XXL, tak už jsem, jak se říká, spadla z lopatky. Mým stejnokrojem jsou nyní černé kalhoty od Vietnamců a bavlněné nebo lněné halenky z CaA. Čas od času si nechám na míru ušít kostým s halenkou v obchodě pro plnoštíhlé. Vyberu si model a oni mi přizpůsobí střih (délku rukávů, sukně, kalhot). Nemají moc velký výběr látek a modelů, látky jsou kvalitní, ale umělé. Jinak bych se nemohla slušně obléct na akce jako svatba, promoce, pohřeb atd. Sama jsem kdysi šila, ale s metráží je to dost špatné.

1 0
možnosti

P45a76v21e15l 97B45a80c93í80k

23. 4. 2014 20:41

Nezáleží na tom, co má kdo na sobě a jak vypadá, důležité je jak se chová a tváří. ;-D

Vzpomeňte na Martu G.

0 0
možnosti
Foto

Nebo Halinu:-) Autorko, Halina ta kila nosí v celkem slušivém outfitu, akorát si myslím, že cenově to bude tak o nulu až dvě více, než v běžném obchodě;-)

Jinak Vaše stesky chápu. Legíny určitě ne, pořiďte si slušivé tmavé kalhoty a k nim můžete kombinovat tuniky, například.

Nevím, kde jste byla, ale CaA nabízí pěkné černé kalhoty, nebo i Takko.

1 0
možnosti
  • Počet článků 394
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 888x
Kdo jsem? Obyčejná ženská, co téměř šedesát let hlavně vnímá svět kolem sebe a občas má pocit vyjádřit se k situaci ze svého pohledu.

Seznam rubrik