Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Dobré téma. Bylo mi 57 a jako byvší novinář jsem horko těžko sháněl práci - už jsem se chystal pod most, lépe řečeno jsem vyhledal co nejlevnější bydlení a uvažoval, že ukončím penzijní připojištění, přestože přijdu o státní příspěvek. Nakonec mě jeden nadšenec platil za psaní ještě tři roky, horko těžko jsem se dožil předčasného důchodu ve 62. Přeju všem mladším generacím, aby si hledání práce po 60 užili aspoň tak jako já. ;-D Co se týče autorky blogu, až půjde v 65 (odhaduju podle fotky, kde vypadá tak na 40) do důchodu, třeba už ten svůj ranč ani mít nebude, protože ho bude muset prodat, aby přežila bez práce.

1 0
možnosti

Děkuji za kompliment, :-)Do důchodu to mám ZATÍM za 10 let a nějaký ten měsíc.. a 35 let už chodím do zaměstnání. No jo no, naše mamky už pomalu v našem věku stříhaly metr a těšily se na důchod...Tak uvidíme nakolik svěží budeme v těch pětašedesáti...necháme se překvapit!

0 0
možnosti
  • Počet článků 394
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 888x
Kdo jsem? Obyčejná ženská, co téměř šedesát let hlavně vnímá svět kolem sebe a občas má pocit vyjádřit se k situaci ze svého pohledu.

Seznam rubrik