Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobry den, i ja gratuluji! A takova mala "chytra" poznamka (koukam nezaujate z venku). nikdo nemá právo ponižovat mojí důstojnost, no, ale delala jste to sama sobe ...... že služkami se stáváme, protože to ve své dobrosrdečnosti dovolíme, a bylo to Vase rozhodnuti..... Delam to taky, jen je dobre si to uvedomit! Hodne stesti v novem roce!

0 0
možnosti

Děkuji - právě, že jsem to dovolila. Já sama jsem to dovolila. Poučila jsem se...Nikdo nemá právo nikoho ponižovat! Ono vše zlé je k něčemu dobré. Posílilo to mé sebevědomí a ujasnila jsem si, co už nikdy nechci! Teď si budu žít život královny. A troufám si tvrdit moudré královny!

0 0
možnosti
Foto

Gratuluju :-)

Být královnou je vážné boží, díky, že jste mi to připomněla :-)

Jak prima mám život.

0 0
možnosti

Děkuji. Přála bych, aby jsme všechny jednou do královen dospěly...Máme na to!

0 0
možnosti
Foto

Vítejte, královno.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS