Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Také mě to čeká, bude mi 40 BMI mám sice v pohodě,ale dle mého jsem už 10 nad limitem a samo to dolu nepůjde..jenže když já jsem děsně líná a bez klobásek, sýrů a vína si tedy život představit neumím ;-(

1 0
možnosti
SH

Nic si nepředstavujte, patrně jste výborná parťačka. Protože co s takovou, která pije vodu a jí celer? Brrr.

2 0
možnosti
MB

Vlastním prostory .. Když přišla známá s informací, že založí minirestauraci racionální stravy - bral jsem to jako její existenční přesun do Macochy ... Cca po třech letech jsem zjistil, že existuje , (pro mne zcela neznámý), ženský svět. Nejenom, že to funguje - nicméně navázala se zajímavá vrstva lidí ! Klientelu tvoří ženy, (žádné zbohatlice), nicméně aktivní ... Na to navázal salon kosmetiky + cvičení + masáží. Já jsem se opravdu nestačil divit. Vypadá to tak, že sílí trend skutečné ochoty investovat do svého zdraví , se změnou bývalých návyků. (Jde o okresní město) ...

1 0
možnosti
SH

Laďko, Vy jste prostě fajn! A kdo hubnout nezkusil, ať hodí kamenem. Ještě lépe - která hubnout zkusila, ta ví:-):-)

3 0
možnosti

Děkuji:-)

teorii myslím máme zmáklou všichni....praxe, to už je oříšek! K hubnutí je třeba pevná hodně vůle...ale nežijeme, abychom byli otroci diet, že?;-D

Já se mám ráda taková jaká jsem a až mi poleze mé sádlo na nervy, tak se váhově směrem domů poupravím. A komu vadí jak vypadám - tak to je jeho problém! Já lidi neposuzuji podle toho jak vypadají nebo kolik mají titulů, ale pole toho jak moc jsou lidé!

2 0
možnosti
Foto

R^také bojuji a mám úplně stejné zkušenosti-dřív to šlo dolů snadno, dnes na dřepy už neslouží koleno-také levé-takže zbývají rychlé procházky a lehká gymnastika- a kolik porcí denně? Dřív jsem si dělal legraci s tím, že jim jen jednou-od rána do večera-teď se řídím tím kdy si tělo řekne a vyhýbám se tučným a sladkým věcemR^ je to fuška;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 394
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 888x
Kdo jsem? Obyčejná ženská, co téměř šedesát let hlavně vnímá svět kolem sebe a občas má pocit vyjádřit se k situaci ze svého pohledu.

Seznam rubrik