Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MR

Není to jednoduché, prošla jste si těžkým obdobím. Taky jsem po čase pochopil, že jsem měl naslouchat nestranným lidem, kteří mi říkal pravdu, ale nechtěl jsem ji vidět. Jenže člověk má klapky na očích, uších. Přeji Vám vše nejlepší.

1 0
možnosti
IN

Udělala jste dobrou věc. Hodně štěstí v novém životě ❤

1 0
možnosti
Foto

Držím Vám palce, ať se Vám život obrátí v dobro a v to co věříte. Chvilku to potrvá a bude bolet. Přeji hezký víkend a dobrý restart do života.:-)

3 0
možnosti
Foto

Prozřela jste a to je na tom to dobré. Navíc jste se měla kam vrátit a jste ještě pěkná holka a mladá na to, najít si další startovní čáru. Byla jsem na tom vzdáleně podobně jako vy, tak vám držím palce! V

2 0
možnosti
  • Počet článků 394
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 888x
Kdo jsem? Obyčejná ženská, co téměř šedesát let hlavně vnímá svět kolem sebe a občas má pocit vyjádřit se k situaci ze svého pohledu.

Seznam rubrik