Diskuse

Jak to vnímám já: Přežila jsem svojí první dopravní nehodu...

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No, zvládla jste to úplně vzorově. Já zažil jedinou nehodu v životě (trošku naznačuji v novém článku), mělo to však spád a plno náhod - jela kolem sanitka, zavolali policajty atd. Dobrý článekR^.V

0 0
možnosti
Foto

Hlavně, že jen plechyR^

Já jsem jednou dostala hodiny na náledí, auto na odpis,ale vyvázla jsem jen s modřinou. Stáli u mě všichni svatí, protože to bylo v nepřehledné zatáčce a naštěstí zrovna naproti nic nejelo. To až o minutu pozděj.

0 0
možnosti
MB

Vítejte v klubu ... Všechno je poprvé - já například na chatě svých rodičů, kdy neprozíravě odjeli na dovolenou. Škoda 120-L k mání taky ! ... Akce s dívkami a kamarádem, byla úspěšná - následná bouračka taky ... Rodič na stůl radostně rozkládá blýskavé doplňky ze zahraničí - např. ochranu dveří , aby se na autě nepodřely ... Zdvihá dveře garáže - Ú d ě s ! ... :-) Doba pokračuje, dcerka z neznýmých popudů v zahrádkářské kolonii jede zkratou přes sousedův plot ! Pravý blatník je plech - ostatně jako auto celé ! ...

0 0
možnosti