Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J63i75t41k17a 49Š94t79e11f87l40o13v84á 4550729898649

ano máte naprostou pravdu - já už jsem dospěla do takové fáze, že když vidím na něco reklamu v televizi tak si to 100% nekoupím

+10/0
doporučit
18.7.2017 14:12

D93a73n56i58e92l 33Č57e72r17n44ý 8344795355148

Nejhorší je, že po 20ti minutách filmu začne běžet 15ti minutová reklama, takže vlastně vysílají reklamy občas přerušené kouskem filmu. Ze zoufalství jsem při začátku reklamy přecházel na jinou stanici a ejhle, reklamy byly všude, dokonce na dvou stanicích tatáž, Nejspíš jsou domluveni abychom nemohli reklamám uniknout.

+10/0
doporučit
18.7.2017 6:50

V14á44c73l94a82v 91Š25í15m83a 3271606144601

Reklamy mne též těžce iritují, a to nejen četností, ale hlavně tím, že většinou jsou neuvěřitelně stupidní.Mám dojem, že je vytvářejí dementi pro dementy.

Daleko víc mě ale štvou tzv. "upoutávky".Nechápu, proč jim stanice věnují tolik prostoru, přijde mi to spíš kontraproduktivní.

A úplně nejvíc ze všeho mě s...u ty grafické, vkládané do obrazu probíhajícího pořadu.Toho, kdo tohle vymyslel, bych s rozkoší uškrtil.

+6/0
doporučit
18.7.2017 11:12

J75a92n83a 58S19t27e51h60l19í58k69o46v40á 2279680980156

Reklamy nesnáším, prakticky koukám jen na ČT a Óčko, kdse se jim bohužel nevyhnu a „Vagína“ to je něco neskutečného..

+4/0
doporučit
18.7.2017 11:18

M70a10r74t83i35n 67R20a59k88o96u48š 5872881381965

Vy se tak strašně pletete. Reklama Vás ovlivňuje víc než si dokážete vůbec připustit. Jen to že jste napsala tenhle blok je důkazem, že máte reklamy hodně nakoukaný. A Váš názor, že kupujete podle svého rozhodnutí není vůbec pravdivý, protože v podvědomí to vryté máte a proto se tak rozhodnete a to že si myslíte, že to tak není je jen dobře. Protože pak ten výrobek doporučíte známým klidně dál.

+7/−4
doporučit
18.7.2017 11:29

B88o72ž80e79n33a 84S25l62a83v53í93č85k14o57v52á 4739569161782

Mluvíte mi z duše:-) "Vagína" mne vždy zvedne od televize. A protože většinu pořadů, které chci vidět, dávají v době, kdy nemám čas se dívat, tak při zpětném zhlenutí reklamy přeskakuji. Všechny pořady jsou potom skoro o polovinu kratší.

Ale některé reklamy jsou dost dobré - třeba ty dvě kecky na mobilního operátora.

+3/0
doporučit
18.7.2017 12:41

V60l38a75d50i34m72í97r 29V29y13s71o30k29ý 8712572661455

von se dnes ještě někdo kouká na televizi? :D

+3/−1
doporučit
18.7.2017 13:19

V88l75a29d55i46m90í39r 40J81a16v12o46r33a 4910812206818

Zvedněte zadnici od televize a přijdete jak o reklamy, tak i o bolesti. Stačí jen malá procházečka, třeba na hodinku. U nás doma se vžila odpověď "no dobře, ale jen ke hnoji a nazpátek!"

+2/0
doporučit
18.7.2017 10:21
Foto

Š46á60r95k40a 54M59e86d94k42o80v80á 7734665426100

Mně by se i docela líbila ta nová reklama na Kofolu,kdyby klíště zůstalo klíštetem a nebyl to Ixodes:-)

+1/0
doporučit
18.7.2017 23:31

P84e37t67r 40T58o11m23e47k 1456192520661

Vůbec nechápu, kdo za ty reklamy platí, proč to dělá. Neznám nikoho koho by zajímaly a komu by nevadily. Koho by neobtěžovaly. Kdo na nich vydělává? Fakt tomu nerozumím.

+1/0
doporučit
17.7.2017 20:33

B95o82h94u20m88í19r 47Š34i96m70e15k 3431250414594

K Vašim nářkům jen dvě poznámky:

Správně cílené reklamě neuniknete, pokud je správně zacílená. Navíc je reklama všudypřítomná a hraje si na Pána Boha. A my ji bereme často vážněji než Pána Boha. A podle toho to také vypadá.

Největší problém nevidím v tom, že je většinou klamavá, největší problém vidím v tom, že skutečně účinné léky se nesmí propagovat ze zákona, a tak se propagují jen léky neúčinné. A mnoho onkologických pacientů pak neužívá účinné léky doporučené lékaři, ale jen kšunty, které je zahubí tím, že se ve skutečnosti vzdají opravdové léčby!

0/−1
doporučit
23.7.2017 6:46





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.