Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J74i40t27k31a 67Š92t49e17f74l89o82v80á 4390949468679

ano máte naprostou pravdu - já už jsem dospěla do takové fáze, že když vidím na něco reklamu v televizi tak si to 100% nekoupím

+10/0
doporučit
18.7.2017 14:12

D86a90n54i91e75l 79Č47e76r94n39ý 8194415475138

Nejhorší je, že po 20ti minutách filmu začne běžet 15ti minutová reklama, takže vlastně vysílají reklamy občas přerušené kouskem filmu. Ze zoufalství jsem při začátku reklamy přecházel na jinou stanici a ejhle, reklamy byly všude, dokonce na dvou stanicích tatáž, Nejspíš jsou domluveni abychom nemohli reklamám uniknout.

+10/0
doporučit
18.7.2017 6:50

V42á11c47l20a44v 64Š26í68m71a 3521156584641

Reklamy mne též těžce iritují, a to nejen četností, ale hlavně tím, že většinou jsou neuvěřitelně stupidní.Mám dojem, že je vytvářejí dementi pro dementy.

Daleko víc mě ale štvou tzv. "upoutávky".Nechápu, proč jim stanice věnují tolik prostoru, přijde mi to spíš kontraproduktivní.

A úplně nejvíc ze všeho mě s...u ty grafické, vkládané do obrazu probíhajícího pořadu.Toho, kdo tohle vymyslel, bych s rozkoší uškrtil.

+6/0
doporučit
18.7.2017 11:12

J70a10n33a 12S25t43e70h17l74í22k76o42v37á 2639320900586

Reklamy nesnáším, prakticky koukám jen na ČT a Óčko, kdse se jim bohužel nevyhnu a „Vagína“ to je něco neskutečného..

+4/0
doporučit
18.7.2017 11:18

M61a12r14t42i88n 44R69a93k40o29u98š 5242471481435

Vy se tak strašně pletete. Reklama Vás ovlivňuje víc než si dokážete vůbec připustit. Jen to že jste napsala tenhle blok je důkazem, že máte reklamy hodně nakoukaný. A Váš názor, že kupujete podle svého rozhodnutí není vůbec pravdivý, protože v podvědomí to vryté máte a proto se tak rozhodnete a to že si myslíte, že to tak není je jen dobře. Protože pak ten výrobek doporučíte známým klidně dál.

+7/−4
doporučit
18.7.2017 11:29

B21o18ž46e53n91a 24S75l70a39v38í29č33k15o82v80á 4419359201202

Mluvíte mi z duše:-) "Vagína" mne vždy zvedne od televize. A protože většinu pořadů, které chci vidět, dávají v době, kdy nemám čas se dívat, tak při zpětném zhlenutí reklamy přeskakuji. Všechny pořady jsou potom skoro o polovinu kratší.

Ale některé reklamy jsou dost dobré - třeba ty dvě kecky na mobilního operátora.

+3/0
doporučit
18.7.2017 12:41

V50l11a25d74i36m39í38r 71V94y43s55o68k35ý 8782652341895

von se dnes ještě někdo kouká na televizi? :D

+3/−1
doporučit
18.7.2017 13:19

V20l40a76d82i90m71í75r 22J64a39v86o23r98a 4930882146968

Zvedněte zadnici od televize a přijdete jak o reklamy, tak i o bolesti. Stačí jen malá procházečka, třeba na hodinku. U nás doma se vžila odpověď "no dobře, ale jen ke hnoji a nazpátek!"

+2/0
doporučit
18.7.2017 10:21
Foto

Š47á27r45k81a 17M25e30d28k41o25v70á 7134505676790

Mně by se i docela líbila ta nová reklama na Kofolu,kdyby klíště zůstalo klíštetem a nebyl to Ixodes:-)

+1/0
doporučit
18.7.2017 23:31

P92e70t11r 58T37o29m78e35k 1126202950521

Vůbec nechápu, kdo za ty reklamy platí, proč to dělá. Neznám nikoho koho by zajímaly a komu by nevadily. Koho by neobtěžovaly. Kdo na nich vydělává? Fakt tomu nerozumím.

+1/0
doporučit
17.7.2017 20:33

B24o71h11u53m50í71r 86Š61i30m51e82k 3931190574504

K Vašim nářkům jen dvě poznámky:

Správně cílené reklamě neuniknete, pokud je správně zacílená. Navíc je reklama všudypřítomná a hraje si na Pána Boha. A my ji bereme často vážněji než Pána Boha. A podle toho to také vypadá.

Největší problém nevidím v tom, že je většinou klamavá, největší problém vidím v tom, že skutečně účinné léky se nesmí propagovat ze zákona, a tak se propagují jen léky neúčinné. A mnoho onkologických pacientů pak neužívá účinné léky doporučené lékaři, ale jen kšunty, které je zahubí tím, že se ve skutečnosti vzdají opravdové léčby!

0/−1
doporučit
23.7.2017 6:46



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.