Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

K Vašim nářkům jen dvě poznámky:

Správně cílené reklamě neuniknete, pokud je správně zacílená. Navíc je reklama všudypřítomná a hraje si na Pána Boha. A my ji bereme často vážněji než Pána Boha. A podle toho to také vypadá.

Největší problém nevidím v tom, že je většinou klamavá, největší problém vidím v tom, že skutečně účinné léky se nesmí propagovat ze zákona, a tak se propagují jen léky neúčinné. A mnoho onkologických pacientů pak neužívá účinné léky doporučené lékaři, ale jen kšunty, které je zahubí tím, že se ve skutečnosti vzdají opravdové léčby!

0 1
možnosti
Foto

Paní Ladislavo! Maximální souhlas s obsahem a k tomu ještě obróvská poklona, jak Vám to teď sluší. Pěkná kočka jste!

0 0
možnosti
Foto

Mně by se i docela líbila ta nová reklama na Kofolu,kdyby klíště zůstalo klíštetem a nebyl to Ixodes:-)

1 0
možnosti

ano máte naprostou pravdu - já už jsem dospěla do takové fáze, že když vidím na něco reklamu v televizi tak si to 100% nekoupím

10 0
možnosti

protože každý uvažující tvor ví kolik na výrobek musí přihodit, aby se ta reklama zaplatila ;-D a nejsem sama

6 0
možnosti
VV

von se dnes ještě někdo kouká na televizi? :D

3 1
možnosti
BS

vony jsou tam totiž i cestopisné a vzdělávací pořady (a často velice zajímavé a poutavé), takže ještě je nás pár, kteří na televizi koukáme!

2 0
možnosti
BS

Mluvíte mi z duše:-) "Vagína" mne vždy zvedne od televize. A protože většinu pořadů, které chci vidět, dávají v době, kdy nemám čas se dívat, tak při zpětném zhlenutí reklamy přeskakuji. Všechny pořady jsou potom skoro o polovinu kratší.

Ale některé reklamy jsou dost dobré - třeba ty dvě kecky na mobilního operátora.

3 0
možnosti

Tak kecky od Vodafonu neměly chybu.Vagína je příšerná.Mě by zajímalo,kdo jsou ti kreativci,kteří to vymýšlí.Určitě to musel být chlap,ženskou by taková pitomost nenapadla.

0 0
možnosti
MR

Vy se tak strašně pletete. Reklama Vás ovlivňuje víc než si dokážete vůbec připustit. Jen to že jste napsala tenhle blok je důkazem, že máte reklamy hodně nakoukaný. A Váš názor, že kupujete podle svého rozhodnutí není vůbec pravdivý, protože v podvědomí to vryté máte a proto se tak rozhodnete a to že si myslíte, že to tak není je jen dobře. Protože pak ten výrobek doporučíte známým klidně dál.

7 4
možnosti
JS

Podvědomně působí, ale každý má snad rozum a kupuje co mu vyhovuje..já bych teřba nikdy nekoupila Activii, nebo Ramu i kdyby měli reklamu sebelepší.

3 1
možnosti
JS

Reklamy nesnáším, prakticky koukám jen na ČT a Óčko, kdse se jim bohužel nevyhnu a „Vagína“ to je něco neskutečného..

4 0
možnosti
ZB

Mě zrovna tahle reklama vůbec nevadí, to třeba Alzák je horší. Akorát si u toho vždycky říkám, že mít uvedené problémy, šla bych za doktorkou, ta by to měla zjistit přesně než kupovat nablind nějaké prášky.

0 0
možnosti

Reklamy mne též těžce iritují, a to nejen četností, ale hlavně tím, že většinou jsou neuvěřitelně stupidní.Mám dojem, že je vytvářejí dementi pro dementy.

Daleko víc mě ale štvou tzv. "upoutávky".Nechápu, proč jim stanice věnují tolik prostoru, přijde mi to spíš kontraproduktivní.

A úplně nejvíc ze všeho mě s...u ty grafické, vkládané do obrazu probíhajícího pořadu.Toho, kdo tohle vymyslel, bych s rozkoší uškrtil.

6 0
možnosti
VJ

Zvedněte zadnici od televize a přijdete jak o reklamy, tak i o bolesti. Stačí jen malá procházečka, třeba na hodinku. U nás doma se vžila odpověď "no dobře, ale jen ke hnoji a nazpátek!"

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS