Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Též jsem mívala televizi jako přílohu k žehlení. Od začátku seriálů, které si vzaly za cíl jen dát vydělat peníze mnoha "umělcům", vystřídala jsem prilohy. Pustím si hudbu a přilozim střik z 1dl Cinzana, 10 kostek ledu a 4 dl vody. Za stejný čas toho víc vyžehlím a ještě si usetřím nervy a peníze za elektřinu.

0 0
možnosti
Foto

Trapný "padesátky" jsou opravdu trapný,nadsázka? Tak by se asi "průměrná česká padesátiletá žena" nechovala. (Leda v podroušeném stavu) :-). Je to zase asi copirajt z cizí televize, nebo jeho nápodoba. Divím se, že se herečky, kterých jsem si dosud vážila, nechají tak trapně ztrapňovat, a dělat ze sebe šašky. Nevím, jestli se přinutím se na to dílo ještě jednou dívat, abych si napravila první dojem. :-/Rv.

1 0
možnosti
ŠM

na rozhlasový seriál,Jak s emáte,Vondrovi? Rád avzpomínám,. vařívaly jsme u něj s mamkou sobotní oběd...jak bych si ho dala znova....

0 0
možnosti

V podstatě souhlasím. Další nákup televizoru budu velmi zvažovat.

Na ty Trapné padesátky naštěstí nedošlo. Dali jsme přednost skvělému filmu na Čt2 Smrt darebáka., který byl vysílán k uctění památky M.Darcové.

2 0
možnosti
Foto

A já včera koukala na Rain mana...jeden doma mi nestačí:-))

1 0
možnosti
LB

Nesouhlasím.

Zrovna v letošním roce mohl divák České televize sledovat tři celosvětově úspěšné a kvalitní seriály.

Byl to americký Dům z karet, v němž jsme měli příležitost vidět takové hvězdy, jako je Kevin Space, Robin Wrightová a plejáda dalších; druhým byl jeden z nejúspěšnějších televizních seriálů všech dob - Panství Downton z britské produkce. Velmi kvalitně obsazený, v němž mj. excelovala Maggie Smithová, dvojnásobná držitelka Oscara, ověšená mnoha dalšími prestižními cenami.

Třetím byl mezinárodně úspěšný dánský seriál Vláda, který je všeobecně považovaný za jeden z nejzásadnějších titulů celosvětové televizní tvorby.

U nás televize neběží 24 hodin denně, z nabídky si pečlivě vybírám a tak jsem celkem spokojený divák.

1 0
možnosti

Ty dva seriály - Dům z karet a Dowton (Vládu jsem neviděla) byly velmi koukatelné.

Ale není to trochu málo? (za cenu ostatního stále omílaného)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za potvrzení mého názoru. Manželka to po mně chtěla stáhnout, tak jsem ze studijních důvodů ten první díl vydržel do konce. Jelikož nesnáším jazz, nebyl jsem schopný objektivně posoudit, jestli se mi to zdálo blbé jen kvůli muzice jak z nějaké televizní hry ze sedmdesátých let, nebo jestli by to bylo blbé i se snesitelnou hudbou.

0 0
možnosti
  • Počet článků 394
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 888x
Kdo jsem? Obyčejná ženská, co téměř šedesát let hlavně vnímá svět kolem sebe a občas má pocit vyjádřit se k situaci ze svého pohledu.

Seznam rubrik