Diskuse

Jak to vnímám já: Když my...tak vy...

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

J28a73n 56H31o82l60á26t

14. 9. 2017 11:14

Dobrý den,

máte jistě v mnohém pravdu, ale objektivně musím podotknout, že pracuji pro západního buržousta proto, že mi ten český nedá takový plat a denně potkávám lidi, kteří na toho buržousta nadávají, ale výpověď u něj nedají.

Již několikrát jsem i já zanadával na naši národní hrdost, protože jsem i já měl co dělat třeba s poláky a slováky, jejichž národní hrdost byla úplně o něčem jiném. I mě je záhadou co se to s námi děje, ale věřte mi, podle mne za to nemůže západní evropa, jenom mi sami.

Nashledanou

2 0
možnosti
Foto

Pro Zapad nejsme narod druhe kategorie, jsme jim sami pro sebe: kupujeme nekvalitni potraviny, spokojime se s predrazenymi tarify, atd.

4 0
možnosti
LV

Přesně tak. Pokud se někdo ptá, kdo z nás dělá lidi druhé a nižší kategorie, odpověď je jasná, stručná a nepopulární. Jsme to my sami.

Ono totiž vždy platilo, platí a platit bude, že ostatní se k nám budou chovat přesně tak, jak jim dovolíme. A každý musí začít sám u sebe. Žádný politik to za něj neudělá, byť bude slibovat hory doly, stop islámu, bude líp.

3 0
možnosti
PK

Příliš mnoho pesimismu a hořkosti..:-)

0 2
možnosti