Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J49a30n68a 44M66a57j55o64v65á

15. 9. 2017 13:15

to budou jiné poklady než nemovité. Já vím, že šťourám, ale nemovitost je prostě "barák" (zjednodušeně).

1 0
možnosti
Foto

K83a45r44e35l 98C77a42c56h

15. 9. 2017 10:34

Paměť je strašná mrcha a něco tam uvízne i kdybyste to nechtěli. Někdy v první třídě jsem byl nucen recitovat na školní besídce říkánky, které dnes předávám jako poklad k dobru :

Pekař peče rohlíky a jsou strašně veliký, tři se vejdou do klobouku, Stalin na ně poslal mouku.

Máma peče buchtičky, pro kluky a holčičky. Maková a každá jiná, jsou to buchty od Stalina.

0 0
možnosti
VF

Jsem pamětnice, ale tento skvost si nepamatuji. Budu ho přednášet vnučkám.;-D

0 0
možnosti
Foto

Kadlíku, Kadlíku, dobrá kaše na mlíku,

ještě lepší na smetaně a tu Kadlík nedostane.

Bratr Kája se na tuhle básničku vždycky zlobil:-).

1 0
možnosti
VF

Hvězdičky dobrou noc, já už jdu spát. Vy za mě hlídejte, ublížit nedejte mé zlaté maměnce, kterou mám rád.

Všechny čtyři vnučky zpívají "kterou mám ráda", přestože se to nerýmuje.V

1 0
možnosti

Úplně jsem zapomněla na: Polámal se mraveneček....:-)

0 0
možnosti
Foto

Andělíčku, můj strážníčkuR^;-)

0 0
možnosti

Pravda - taky jsem odříkávala Andělíčka...

1 0
možnosti
MB

Má první, veršovaná tvorba !

"Juf to jsem se lek - ze spíže nám vylez šnek

na zádech měl dům - vypil všechen rum !" ... :-)

1 0
možnosti
Foto

;-D Jsou ovšem i tací co v praxi vyznávají tuto: ,,Váleček na nudle život si chválí. Čím více pracuje, tím víc se válí;-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 394
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 888x
Kdo jsem? Obyčejná ženská, co téměř šedesát let hlavně vnímá svět kolem sebe a občas má pocit vyjádřit se k situaci ze svého pohledu.

Seznam rubrik