Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak jsem si pročetl tento blog a je s podivem, že lidé přehodnocují svoje priority až se něco stane - Hana Zagorová o tomto zpívá ve své písni ,,Maluj zase obrázky,, - kde popisuje fakt jak se lidé ženou za lepším autem, exotičtější dovolenou, lepším barákem a znám lidi, kteří vám vyjmenují pláže na Malorce a neví, jak se jmenuje rybník cca 1km od našeho městečka .

Směju se bláznům, kteří si myslí, že nutně k životu potřebují auto za 2 miliony - nebo zarák za 10 mega - víte - já si to nepamatuji, ale moje maminka mi říkala, že jsem se narodil s holým zadkem a já si myslím, že s holým zadkem mě šoupnou do hrobu!!

1 0
možnosti
Foto

naprostý souhlas-také jsem zvolnila až když jsem padala na ústa-syndrom vyhoření je to nejhorší co může věčně spěchajícího člověka potkat-tak ať vám to vydržíR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 394
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 888x
Kdo jsem? Obyčejná ženská, co téměř šedesát let hlavně vnímá svět kolem sebe a občas má pocit vyjádřit se k situaci ze svého pohledu.

Seznam rubrik