Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Můj vztah k němu je, že mi byla celá jeho tvorba šumák, v době kdy jsem dospíval jsem holdoval hudbě, která byla zakazovaná a on zněl všude...V životě jsem si nepustil jedinou jeho písničku.To od dob toho duetu s Charlottkou neplatí.Je to sice prvosignální útok na city, ale mě dostal a hodně.Napsala jste citlivý článek, díky.

0 0
možnosti
Foto

Nemoc pana Gotta mě nepřekvapila. Panu Gottovi je osmdesát. A lidé jsou ve stáří nemocní, tak to bohužel je. Samozřejmě existují výjimky, ale.. Musíme to holt brát tak, jak to je.

0 0
možnosti
KB

K29a78r53e96l 90B50o44k

12. 9. 2019 23:35

Popsala jste to velice hezky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 394
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 888x
Kdo jsem? Obyčejná ženská, co téměř šedesát let hlavně vnímá svět kolem sebe a občas má pocit vyjádřit se k situaci ze svého pohledu.

Seznam rubrik