Jak to vnímám já: Prsatice, prsatice aneb kdo odhalí více? A vybělené klíny k tomu...

Tak jsem přelétla nějaké ty titulky a koukla na nějaké ty obrázky z festivalových Varů. No, celebrity sem, celebrity tam, projít se po červeném koberci za blesku tisíce fotoaparátů je pro někoho jistě vzrůšo...

...ale co si budeme my, obyčejné holky od plotny, povídat o tom, jak nás by bavilo být snímané při každém pohybu a to ani nemluvím o neposlušném účesu, šatech nebo neobratné chůzi na podpatcích...A stejně by nás kdejaký bulvár sepsul, ať už módní kritici, za barvu róby její nadčasovost nebo naopak zastaralost, za střih, za doplňky a to nemluvím o přehlídce výstřihů a výšce rozparků...

Koukala jsem, že rozparky - byly proklatě vysoké a výstřihy nemorálně hluboké, že by příště bylo asi lepší příště vyrazit rovnou v dvoudílných plavkách a bylo by to!

Stačilo mi přečíst si pár názorů na jednu krev a mléko herečku a na jednu modelku a ani bych do Karlových Varů nemusela a  už vůbec bych nechtěla být v jejich kůži ani s jejich těly....

...Rozhodla jsem se, že tedy budu číst i jiné články než ty o filmovém festivalu (co taky jiného dělat v počasí, které se nijak neliší od toho aprílového). Když tu na mě vykoukl titulek, kdy jsem vážně přemýšlela, co je za datum. Prý je v módě nechat si bělit klíny. Tedy myšleno ženské klíny...Jo jo přesně tahle jsem koukala, co je to zase za ptákovinu? Napřed jsem si myslela, že jako barvit ochlupení na bílo ...no to asi ne!!! No jistě, že jsem to přečetla celé...Ještě teď nevěřícně kroutím hlavou...

Inu, časy se mění a já se děsím toho, s jakou další blbinou, která by měla potlačovat procesy strnutí, zase někdo přijde!

Stárnout se panečku musí umět s grácií...

Svěží vybělený klín, vyhlazený obličej, rozparek až do pasu a výstřih až k pupíku možná na chvilku zaměstnají vilný pohled opačného pohlaví a doběla rozpálí konkurentky, ale život, ten obyčejný život, je naštěstí o něčem jiném...

P.S. Pánové, pochvalte té vaší drahé polovičce nedělní oběd a bude zářit víc než obnažená kráska na červeném koberci...V ten moment vězte, že doma máme opravdovou hvězdu!

Autor: Ladislava Šťastná | neděle 2.7.2017 7:07 | karma článku: 36,46 | přečteno: 2104x