Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak to vnímám já: Je mi úplně jedno, co si myslí moje vagína

Jsou chvíle. Kdy televizní reklamu přivítám – třeba když si potřebuji odběhnout od telky neb právě doprala pračka nebo mám žízeň. Ale jinak koukat na film a mít ho přerušovaný co dvacet minut občas trapnými reklamami – to šílím…

…šílím třeba z kloubních prepárátů i mastiček na těžké nohy či křečové žíly. Ne, že bych podléhala reklamám neb platí staré osvědčené, že dobré zboží se prodává samo. Před lety jsem měla pocit těžkých nohou a i kdybych se mastí upatlala, bolesti nepolevili ani omylem. Prostě v létě nohy natékají o tom žádná (všimněte si načasování reklam  od podzimu do jara na kašel a rýmu, předjaří a léto léky na alergii, léto – léky na otékající nohy). Nyní mě oteklo koleno, v sobotu jsem se bolestí nemohla ani hnout a do kamzičího skoku by mi nepomohl ani vagón pastilek. Prostě to tak je. Někdy nějaká součástka v těle zazlobí. Jo, můžeme si za to sami, že se  o sebe nestaráme preventivně, ale hasíme případný požár tím, že věříme na moc reklamy…A vo tom to je! Někdy někde říkali, jaký preparát zabere…a davy podléhaji…

No, já tedy moc ne.

Nevěřím ani šampónům, díky kterým zdvojnásobíte objem vlasů. Kdepak!

Prostě takovou jakou získáte genetickou výbavu, takovou máte. Můžete jí jen opečovávat v tom nejlepším slova smyslu. A k tomu stačí i ty nejzákladnější kosmetické prostředky. Neb proti věku není léku  různé drinky taktéž bolavé klouby nevyléčí….

V reklamách jde jen o to vetřít se do podvědomí a nakukat nám, co musíme kupovat. Nakukat nám, co je to nejlepší… (i šéf ho kupuje!)

Jestli má síla reklamy tu moc přesvědčit mě koupit ten který výrobek: holícím strojkem počínaje a osobním autem konče no, můžu k tomu přihlédnout, ale stejně se rozhodnu na základě vlastních zkušeností  nebo zkušeností lidí lidí z okolí. Ale po zjištění, že dneska mají všechny výrobky velmi nízkou životnost, aby se stále vyráběly nové, je úplně jednou jaké výrobní značce dám přednost.  Značky neřeším neb i já se utvrzuji v tom, že novodobé věci sloužící k užitku obsahují tzv. kurvítka, tedy součástky, co výrobek okolo konce záruční doby pokazí…Jo, taky jsem se tomu názvu zpočátku hodně smála, taky jsem si říkala, co je to za pitomost. Ovšem do doby než mi odešla elektronika v autě. To bylo v červnu a záruka byla do dubna. Ne jinak jsou tomu ledničky, pračky a jiné spotřebiče. Kdepak lednice na desetiletí nebo pračku na dvacet let. A stesky starší generace, že to nové nic nevydrží, jsou oprávněné ačkoliv pro ně těžko pochopitelné, že některé věci mají jen omezenou životnost. Nestačí se divit tomu, že věc je skoro nová, zachovalá, ale přesto nefunkční… To bývávalo…

Stejně jako  dříve bývávaly televizní přestávky s hrajícími si koťátky…

Někdy si říkám, raději bych pozorovala hrající si kočičky, než dokola poslouchala podbízivé reklamy na auta, pračky, myčky, prací prášky, tablety do myčky, psí a kočičí žrádlo...aj. aj. aj.  Sice chápu, že prodejci to všechno chtějí prodat, ale uznejte sami:  dělat reklamu na to, co si myslí vagína, to už je trochu přespříliš i s ohledem na to, že reklama má být neotřelá a zapamatovatelná...

 

Autor: Ladislava Šťastná | pondělí 17.7.2017 20:20 | karma článku: 42,83 | přečteno: 7863x
  • Další články autora

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Mladý může – starý musí…

...tak nějak se to říká, že, když člověk zaslechne zprávu o úmrtí člověka. V případě Karla Gotta, po oznámení jeho diagnózy, bylo opravdu jen otázou času, kdy titulky novin zaplní zpráva o jeho skonu.

2.10.2019 v 20:20 | Karma: 17,44 | Přečteno: 812x | Diskuse| Ostatní

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Na důchody si počkáme a kdo ví, zda se jich dočkáme?

Když ve filmu Což takhle dát si špenát? omládlý Fanda Liška ve škole sděloval, že ho přece musí zajímat jaký bude mít důchod, bylo to úsměvné. Koho by v deseti letech zajímala výše penze, když má do důchodu daleko?

19.9.2019 v 20:20 | Karma: 17,14 | Přečteno: 428x | Diskuse| Ostatní

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Někdy se ví, co Bůh chystá…

No, řeknu vám otevřeně, že zpráva o nemoci Karla Gotta mě zas tak moc nezaskočila. Už někdy zjara jsem říkala, že se mi nelíbí to, co se okolo zpěváka děje. Když jsem slyšela písničku, co nazpíval se dcerou Carlotte řekla jsem si:

12.9.2019 v 20:20 | Karma: 26,70 | Přečteno: 1055x | Diskuse| Ostatní

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: "Kdož su boží bojovníci..." aneb taky svádíte boj o hřiště?

Tak si představte, že když jsem byla malá každé poledne (a tuším i půlnoc) zněla tato znělka z kostelní věže. A považte, že naše malé městečko má bojovného ducha stále. Právě bojujeme o rákosníčkovo hřiště.

26.2.2019 v 7:07 | Karma: 14,79 | Přečteno: 480x | Diskuse| Ostatní

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Když pod označením luxusu v Praze, pozřu maso z nemocné krávy, ale draze

mám se cítit blaze? No, řeknu vám, že po přečtení titulku o hnijícím mase nemocných krav dovezených z Polska, prodávaných jako argentinské hovězí v pražských luxusních restauracích jsem si řekla,

7.2.2019 v 7:07 | Karma: 22,20 | Přečteno: 864x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Místo do šrotu do opravny. Směrnice EU prodlouží záruku a zakážou „kazítka“

24. dubna 2024

Premium Do budoucna by měla být oprava rozbitých a porouchaných domácích spotřebičů jednodušší. A stejně...

Ignorovat, nebo demaskovat? Německá média řeší, jak informovat o AfD

24. dubna 2024

Premium Je to teď horké téma. Německá mainstreamová média stojí před volbou, nakolik a jakým způsobem...

Šibal z Prahy podmázl průvodčího, s Lorenovou v negližé předběhl konkurenci

24. dubna 2024

Seriál Byla teprve na začátku kariéry, ale fotografové na ni už stáli fronty. Snímek mladičké Sophie...

Ukrajinská policie zadržela šest Čechů za telefonické podvody z Oděsy

23. dubna 2024  21:25

Ukrajinské úřady oznámily zadržení devíti členů zločinecké organizace včetně šesti Čechů, kteří z...

  • Počet článků 394
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 888x
Kdo jsem? Obyčejná ženská, co téměř šedesát let hlavně vnímá svět kolem sebe a občas má pocit vyjádřit se k situaci ze svého pohledu.

Seznam rubrik