Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak to vnímám já: Trapný padesátky aneb dost bylo televize!

Byly doby, kdy jsem musela mít puštěnou televizi víceméně jako zvukovou kulisu k ruční práci, k  vaření nebo k žehlení...

Je pravdou, že mi svého času nemohl utéct žádný díl nějakého  (ne ovšem každého) seriálu. Ale vzhledem k tomu jak jsou najednou všechny televizní stanice doslova zaseriálované už nemám zájem televizi zapínat.  Jez zcela vyjímečně! A býval to  pro mě u žehlení takový odpočinek - příjemné s užitečným! Děkuji, ale seriály, hlavně ty nové mě absolutně  nezaujaly ani v upoutávkách, nezajímají mě a připadají mi čím dál tím trapnější a trapnější a trapnější. Ne, že bych se těšila na  nové díly Ordinace v Růžovce, ale ani jsem nedokoukala díl a televizi jsem vypnula. Zjistila jsem, že vlastně není na co koukat, Zjistila jsem, že jsem seriálově přesycena a je mi ze seriálů už tak nějak šoufle. O prázdninách jsem se koukla na starší české seriály, abych oživila paměť a konec. Žádný nový seriál už mě nezajímá! Občas kouknu na zprávy, občas na pohádku, občas na nějaký dokument nebo cestopis. Seríály už nee...

Zjistila jsem, že čím víc televizních programů tím víc není na co koukat, neb "opakované vtipy už dávno nejsou vtipné", vše je na jedno brdo, opakující se herci, podobné zápletky, podobná témata... 

Ze svého okolí znám tolik lidí, co televizi vůbec nezapínají, anebo jí už ani nemají, proto se ptám pro koho se vlastně točí ty nový trapný seriály? Dívá se na to ještě někdo?

Zahlídla jsem kousíček Trapných padesátek, opravdu jen malý kousek a nevěřila jsem vlastním očím. Opravdu trapné... Přemýšlela jsem, zda to opravdu nebyl záměr, aby Trapné padesátky dostály trapnosti obsažené v názvu? Takže milí scénáristé, z mého pohledu seriálům už hodně dávno odzvonilo a troufám si tvrdit, že už nebude dlouho trvat  a nebudou ani diváci a posléze i z domácností zmizí televize. Lidi se přesytí podsouvanými  příběhy  "jakoby ze života". Časem přijdou na to, že život není to za obrazovkou a televizi jako takovou stejně časem odnese čas. Pokro kčlověk nezastaví...

Pamatuji ještě v domácnostech rozhlas po drátě: ranní rozcvičky, hlášení průtoku Labe a Ohře, čtené nedělní pohádky po obědě,  sobotní dopolední seriál: "Jak se máte Vondrovi?" , sobotní odpolední čtené hry pro děti a mládež a pohádky na dobrou noc (pamětníci jistě znají Hajaju), stejně jako večerní Kolotoč s písničkami. Vyrůstala jsem jako malá rozhlasem po drátě, valnou část života jsem prožila s televizí, aby mě po padesátce dorazily jak jinak než Trapný padesátky! 

Autor: Ladislava Šťastná | čtvrtek 31.8.2017 7:07 | karma článku: 33,64 | přečteno: 1655x
  • Další články autora

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Mladý může – starý musí…

...tak nějak se to říká, že, když člověk zaslechne zprávu o úmrtí člověka. V případě Karla Gotta, po oznámení jeho diagnózy, bylo opravdu jen otázou času, kdy titulky novin zaplní zpráva o jeho skonu.

2.10.2019 v 20:20 | Karma: 17,44 | Přečteno: 812x | Diskuse| Ostatní

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Na důchody si počkáme a kdo ví, zda se jich dočkáme?

Když ve filmu Což takhle dát si špenát? omládlý Fanda Liška ve škole sděloval, že ho přece musí zajímat jaký bude mít důchod, bylo to úsměvné. Koho by v deseti letech zajímala výše penze, když má do důchodu daleko?

19.9.2019 v 20:20 | Karma: 17,14 | Přečteno: 428x | Diskuse| Ostatní

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Někdy se ví, co Bůh chystá…

No, řeknu vám otevřeně, že zpráva o nemoci Karla Gotta mě zas tak moc nezaskočila. Už někdy zjara jsem říkala, že se mi nelíbí to, co se okolo zpěváka děje. Když jsem slyšela písničku, co nazpíval se dcerou Carlotte řekla jsem si:

12.9.2019 v 20:20 | Karma: 26,70 | Přečteno: 1055x | Diskuse| Ostatní

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: "Kdož su boží bojovníci..." aneb taky svádíte boj o hřiště?

Tak si představte, že když jsem byla malá každé poledne (a tuším i půlnoc) zněla tato znělka z kostelní věže. A považte, že naše malé městečko má bojovného ducha stále. Právě bojujeme o rákosníčkovo hřiště.

26.2.2019 v 7:07 | Karma: 14,79 | Přečteno: 480x | Diskuse| Ostatní

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Když pod označením luxusu v Praze, pozřu maso z nemocné krávy, ale draze

mám se cítit blaze? No, řeknu vám, že po přečtení titulku o hnijícím mase nemocných krav dovezených z Polska, prodávaných jako argentinské hovězí v pražských luxusních restauracích jsem si řekla,

7.2.2019 v 7:07 | Karma: 22,20 | Přečteno: 864x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

S vládou nemá smysl pokračovat v jednáních, a to ani za účasti prezidenta, řeklo ANO

25. dubna 2024  10:15,  aktualizováno 

V atriu Poslanecké sněmovny proběhla tisková konference stínové vlády hnutí ANO. Poslanci mluvili...

POLITICKÝ DIÁŘ: Pověstná „střídačka“ ODS a Kupkův úspěch na kongresu

25. dubna 2024

Premium Byť se před čtrnácti dny na kongresu ODS v Ostravě téměř nic nestalo (natož aby šlo o něco...

Odvrátili jsme dronový útok na Minsk z území Litvy, tvrdí Bělorusko

25. dubna 2024  13:11,  aktualizováno  14:56

Šéf běloruské tajné služby (KGB) Ivan Tertel ve čtvrtek uvedl, že se podařilo zmařit dronový útok...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

  • Počet článků 394
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 888x
Kdo jsem? Obyčejná ženská, co téměř šedesát let hlavně vnímá svět kolem sebe a občas má pocit vyjádřit se k situaci ze svého pohledu.

Seznam rubrik