Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak to vnímám já: Nevěstinec a silikonové panny v Praze

No, když jsem si přečetla titulek, že se v Praze otevírá nevěstinec se silikonovými pannami, řekla jsem si, že navzdory bláznivému počasí, je zcela určitě do apríla daleko!

To jako opravdu, jo?

No, to je ale nechutné  - byla první věc, která mě napadla.

Druhá věc, co mě napadla je otázka: kam ten dnešní svět spěje? Je to vůbec normální? Je vůbec pochopitelné, co se v dnešní době děje? 

Lidi se od sebe vzdalují, osobní kontakty člověka s člověkem jsou vytlačovány dotykem - ať už dotykových mobilů, samoobslužných kas, parkovacích automatů, automatů na kávu, automatů na výkup lahví. atd. 

Někdy si tak říkám, jak moc často probíhají v každodenním životě ty bezkontaktní transakce - přiložíme kartičky, eventuelně namačkáme číslíčka a hotovo... Někdy ještě někam třeba naházíme nějaké mince a vypadne produkt nebo lísteček. Žádné: "Dobrý den" a "Na shledanou", žádná komunikace...

Přijdeme domů a teplo domova vyměníme za namodralou zář obrazovek, sem tam místo vrnějí partnera je jen mikrovlnění, když človíček chce k teplu domova dodat i teplo do žaludku...Občas na nás zapíská myčka či pračka a večer posedíme u namodralé záře v kruhu přátel na sociálních sítí...

Takové chladné, co?

Jako pitevní stůl!

Že vám to přijde morbidní?

 Mě taky a co teprve potom, když se dotyčný potřebuje sexuálně rozptýlit ?

Dle dnešního titulku snadná pomoc - zajde si do nevěstince s umělými pannami.

Brrr.

Kam jsme to dospěli? Kam se to lidstvo mílovými kroky řítí?

V jeden den čtu o nevěstinci s umělými pannami v Praze a i o stopařce robotce Matyldě, co cestuje napříč republikou...a mě tak nějak naskakuje huse kůže v předtuše všech těch sci-fi filmů o robotech a v předtuše toho, že přemíra umělé inteligence, je začátek konce lidské civilizace.

Nebo si myslíte, že umělé panny v nevěstincích třeba omylem otěhotní a přivedou na svět lidské děti?

Někdy se mi chce zařvat a dost!

 Dost všem těm dotykům, které věnujeme mobilům!

Věnujme se raději jeden druhému: objímejme se, dotýkejme se, smějme se, plačme, milujme se - jsme lidi.

Slyšíte to?

Jsme lidi.

Zatím, zatím ještě jsme!

 

Autor: Ladislava Šťastná | čtvrtek 8.11.2018 22:01 | karma článku: 39,48 | přečteno: 4010x
  • Další články autora

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Mladý může – starý musí…

...tak nějak se to říká, že, když člověk zaslechne zprávu o úmrtí člověka. V případě Karla Gotta, po oznámení jeho diagnózy, bylo opravdu jen otázou času, kdy titulky novin zaplní zpráva o jeho skonu.

2.10.2019 v 20:20 | Karma: 17,44 | Přečteno: 812x | Diskuse| Ostatní

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Na důchody si počkáme a kdo ví, zda se jich dočkáme?

Když ve filmu Což takhle dát si špenát? omládlý Fanda Liška ve škole sděloval, že ho přece musí zajímat jaký bude mít důchod, bylo to úsměvné. Koho by v deseti letech zajímala výše penze, když má do důchodu daleko?

19.9.2019 v 20:20 | Karma: 17,14 | Přečteno: 428x | Diskuse| Ostatní

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Někdy se ví, co Bůh chystá…

No, řeknu vám otevřeně, že zpráva o nemoci Karla Gotta mě zas tak moc nezaskočila. Už někdy zjara jsem říkala, že se mi nelíbí to, co se okolo zpěváka děje. Když jsem slyšela písničku, co nazpíval se dcerou Carlotte řekla jsem si:

12.9.2019 v 20:20 | Karma: 26,70 | Přečteno: 1055x | Diskuse| Ostatní

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: "Kdož su boží bojovníci..." aneb taky svádíte boj o hřiště?

Tak si představte, že když jsem byla malá každé poledne (a tuším i půlnoc) zněla tato znělka z kostelní věže. A považte, že naše malé městečko má bojovného ducha stále. Právě bojujeme o rákosníčkovo hřiště.

26.2.2019 v 7:07 | Karma: 14,79 | Přečteno: 480x | Diskuse| Ostatní

Ladislava Šťastná

Jak to vnímám já: Když pod označením luxusu v Praze, pozřu maso z nemocné krávy, ale draze

mám se cítit blaze? No, řeknu vám, že po přečtení titulku o hnijícím mase nemocných krav dovezených z Polska, prodávaných jako argentinské hovězí v pražských luxusních restauracích jsem si řekla,

7.2.2019 v 7:07 | Karma: 22,20 | Přečteno: 864x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Biskupové se distancovali od Zemanovy akce v Arcibiskupském paláci

24. dubna 2024  19:05,  aktualizováno  21:31

Pražský arcibiskup Jan Graubner se distancoval od akce, při které byla minulý týden v...

Pokleknete a budete prosit. Generál slíbil zničit NATO do roku 2030

24. dubna 2024  21:21

Velitel čečenských sil bojujících na Ukrajině a věrný obdivovatel ruského prezidenta Vladimira...

Maďarský zákon o svrchovanosti dráždí europoslance, mají „vážné obavy“

24. dubna 2024,  aktualizováno  20:25

Nový maďarský zákon o svrchovanosti, který má bránit zásahům zvenčí do národní politiky, v rezoluci...

Ukrajina tajně použila střely dlouhého doletu, nová pomoc vítězství nezaručí

24. dubna 2024  20:19

Ukrajinská armáda už začala používat balistické rakety dlouhého doletu. Tajně jí je poskytly...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 394
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 888x
Kdo jsem? Obyčejná ženská, co téměř šedesát let hlavně vnímá svět kolem sebe a občas má pocit vyjádřit se k situaci ze svého pohledu.

Seznam rubrik