Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TN

Reagujete tady na nějakou diskuzi, tak proč jste tady nevložila na ni odkaz?

Pořad jsem neviděl. Nejdříve jsem si přečetl váš blog, pak článek v rubrice Ona.

Dost velký rozdíl v interpretaci. Kdo má pravdu?

0 0
možnosti
TD

Posílat sociálku na někoho proto, že si nečistí zuby, by bylo opravdu směšné. Ale poslat jí na někoho, kdo nechává bez vyčištění zubů svoje děti je v pořádku - tím neříkám, že v tomto případě volám po odebrání dětí jako někteří, ale stát by měl takové špindíry popostrčit a vytyčit jim nějaké mantinely.

5 1
možnosti
Foto

A nejlépe to nařídit zákonem s mastnou pokutou a hlavně by měl zaměstnat kontrolory, kteří budou po večerech obcházet domácnosti a kontrolovat vám jestli jste si umyl nohy. Viďte? 

Co je vám po cizích zubech? Starejte se o svý.

0 0
možnosti
Foto

Mně v tom pořadu zaujala ta samota u lesa. Samotný Nový Oldřichov se nalézá na českolipsku, ale téměř na samých hranicích s děčínskem. Takové místo by se mi líbilo - mám rád klid, do Kamenického Šenova pár kilometrů a na slušný dosah Česká Lípa, Ďěčín a případně i Lausitz a Dresden. Překvapení večera - na severu Čech se vyskytuje les.

1 0
možnosti
JB

Čím hnusnější pořad, tím větší sledovanost.

1 0
možnosti
Foto

Přesně. 

Serióznost nudí. To takhle jedna televize nevěděla co dělat se sledovaností, která ji klesala, až jeden člověk (jeho jméno pak běží v titulcích pořadu) řekl:

Tak co vzít pár lidí, zavřít je tak na dva tři měsíce do vily a natáčet, jak se chovají?

A Big Brother byl na světě a z toho člověka (myslím, že to vymysleli dva bratři) byl boháč.

0 0
možnosti
  • Počet článků 394
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 888x
Kdo jsem? Obyčejná ženská, co téměř šedesát let hlavně vnímá svět kolem sebe a občas má pocit vyjádřit se k situaci ze svého pohledu.

Seznam rubrik