- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
K Vašim nářkům jen dvě poznámky:
Správně cílené reklamě neuniknete, pokud je správně zacílená. Navíc je reklama všudypřítomná a hraje si na Pána Boha. A my ji bereme často vážněji než Pána Boha. A podle toho to také vypadá.
Největší problém nevidím v tom, že je většinou klamavá, největší problém vidím v tom, že skutečně účinné léky se nesmí propagovat ze zákona, a tak se propagují jen léky neúčinné. A mnoho onkologických pacientů pak neužívá účinné léky doporučené lékaři, ale jen kšunty, které je zahubí tím, že se ve skutečnosti vzdají opravdové léčby!
Paní Ladislavo! Maximální souhlas s obsahem a k tomu ještě obróvská poklona, jak Vám to teď sluší. Pěkná kočka jste!
Mně by se i docela líbila ta nová reklama na Kofolu,kdyby klíště zůstalo klíštetem a nebyl to Ixodes
ano máte naprostou pravdu - já už jsem dospěla do takové fáze, že když vidím na něco reklamu v televizi tak si to 100% nekoupím
protože každý uvažující tvor ví kolik na výrobek musí přihodit, aby se ta reklama zaplatila a nejsem sama
von se dnes ještě někdo kouká na televizi? :D
vony jsou tam totiž i cestopisné a vzdělávací pořady (a často velice zajímavé a poutavé), takže ještě je nás pár, kteří na televizi koukáme!
Mluvíte mi z duše "Vagína" mne vždy zvedne od televize. A protože většinu pořadů, které chci vidět, dávají v době, kdy nemám čas se dívat, tak při zpětném zhlenutí reklamy přeskakuji. Všechny pořady jsou potom skoro o polovinu kratší.
Ale některé reklamy jsou dost dobré - třeba ty dvě kecky na mobilního operátora.
Tak kecky od Vodafonu neměly chybu.Vagína je příšerná.Mě by zajímalo,kdo jsou ti kreativci,kteří to vymýšlí.Určitě to musel být chlap,ženskou by taková pitomost nenapadla.
Vy se tak strašně pletete. Reklama Vás ovlivňuje víc než si dokážete vůbec připustit. Jen to že jste napsala tenhle blok je důkazem, že máte reklamy hodně nakoukaný. A Váš názor, že kupujete podle svého rozhodnutí není vůbec pravdivý, protože v podvědomí to vryté máte a proto se tak rozhodnete a to že si myslíte, že to tak není je jen dobře. Protože pak ten výrobek doporučíte známým klidně dál.
Podvědomně působí, ale každý má snad rozum a kupuje co mu vyhovuje..já bych teřba nikdy nekoupila Activii, nebo Ramu i kdyby měli reklamu sebelepší.
Reklamy nesnáším, prakticky koukám jen na ČT a Óčko, kdse se jim bohužel nevyhnu a „Vagína“ to je něco neskutečného..
Mě zrovna tahle reklama vůbec nevadí, to třeba Alzák je horší. Akorát si u toho vždycky říkám, že mít uvedené problémy, šla bych za doktorkou, ta by to měla zjistit přesně než kupovat nablind nějaké prášky.
Reklamy mne též těžce iritují, a to nejen četností, ale hlavně tím, že většinou jsou neuvěřitelně stupidní.Mám dojem, že je vytvářejí dementi pro dementy.
Daleko víc mě ale štvou tzv. "upoutávky".Nechápu, proč jim stanice věnují tolik prostoru, přijde mi to spíš kontraproduktivní.
A úplně nejvíc ze všeho mě s...u ty grafické, vkládané do obrazu probíhajícího pořadu.Toho, kdo tohle vymyslel, bych s rozkoší uškrtil.
Zvedněte zadnici od televize a přijdete jak o reklamy, tak i o bolesti. Stačí jen malá procházečka, třeba na hodinku. U nás doma se vžila odpověď "no dobře, ale jen ke hnoji a nazpátek!"