Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J97a72r98o37s66l63a35v 11B54a92b41e58l 8523838591475

Musím Vás vyvést z jednoho zásadního omylu. Možná to pro Vás bude překvapením, ale muž opravdu MÁ reprodukční orgány.

+3/0
29.7.2017 14:16

J64o85s37e65f 87Č20i33h25á63k 7511669370396

Tatínek včelička a tatínek včelička jdou na úřad ........ a tak jsi se nám narodil :-)

0/0
28.7.2017 5:30

J64a78k14u96b 85B70o50h98o75n21ě53k 8605426189797

Citace: "To už je proti přírodě, proti zvyklostem, proti pořádkům..."

To je v podstatě celá civilizace, takže vzhůru na stromy!

0/−1
27.7.2017 16:41
Foto

Š20á82r64k84a 44B46a98y44e33r81o95v86á 2499832729251

.... prokristovydrahýrány....!! 8-oTo se mi snad zdá. Možná byste si aspoň něco měla přečíst...Rv:-/

+8/−7
26.7.2017 14:57
Foto

R95a97d70k88a 24K36i61e66l22b19e48r88g74e83r14o55v12á 6523147800854

když mi řeknete, že homosexualita byla Ještě v minulém století považována za úchylku... že lidé nakonec připustili... tak si říkám, kolik hodin dějepisu- kupříkladu při starověku, jste si hrála piškvorky, děsim se, kolik toho ještě nevíte a k čemu se ještě chcete za těchto zoufalých podmínek nevzdělanosti vyjadřovat.

+6/−4
26.7.2017 12:57

J81i92ř91í 65S43t80r24ž89í83n10e25k 3125948566629

Nevím, ale paní se o starověku nezmiňovala, takže piškvorky jsou na vaší straně. :-)

Nevím také, zda je v nejvyšším zájmu dítěte, když je víceméně přiděleno dvěma mužům kteří měli tu smůlu, že se narodili s nestandardně zasukovanou šroubovicí DNA. Vy to samozřejmě víte nejlépe při své vzdělanosti a možná i víte že vzdělání a inteligence jsou dvě poněkud rozdílné věci.

0/0
30.7.2017 17:03

L70u28m65í83r 30V97i71t34h97a 2207697486762

Říkejte si, co chcete, ale ti dva pánové si prostě objednali dítě, jako kdyby si objednali sedačku nebo firhaňky, zaplatili, nechali si vyrobit, dodat a teďka si ho užívají jako plyšovýho medvěda.

Jak tohle může být v zájmu toho dítěte, které bylo doslova vyrobeno kšeft?

+28/−2
25.7.2017 20:46
Foto

V49á83c96l79a91v 38C23h15u78c32h79m54a 6465751388196

A díváte se na to stejně, když si takto k dítěti pomůže neplodný heterosexuální pár?

+4/0
25.7.2017 21:43

P32e85t78r 36S51k84á83c85e29l 6594869199

Neplodnost lze řešit, jen hledat metody.V roce 1999 pan Havelka z Bohdalova pomohl dvěma tisícům manželských párů k potomkům. Pokud ani on nepomůže, adopce je na místě. Ale adopce do úplné rodiny, tedy muž a žena - základ funkčního státu. Potom platí:

"Mužje sloup stanu, žena jeho plachtou a děti jsou provázky, kteréstavbu spojují" » Arabské přísloví.

+9/0
25.7.2017 23:55
Foto

V67á92c55l73a42v 47C49h10u13c44h20m66a 6425571918956

Ano, lze, jednou z možností je "náhradní matka".

A co se adopcí týče ... dítě potřebuje láskyplnou péči a pozornost víc než úplnou rodinu.

+2/−4
26.7.2017 12:25

L84u39m83í32r 43V25i74t33h90a 2227357646102

Nedívám. Neplodný heterosexuální pár většinou jde buď cestou oplodnění in vitro, kde dojde ke spojení pohlavních buněk obou osob z toho páru, a takto počaté dítě donosí náhradní matka, nebo naopak pohlavní buňky jednoho z páru se spojí s pohlavními buňkami anonymního dárce a plod donosí žena z toho páru. A i kdyby to v nejhorším případě hypoteticky dopadlo tak, že by dítě počaté z buněk obou anonymních dárců donosila náhradní matka, pořád to dítě bude mít tátu a mámu.

Kromě toho všechny případy,které jsem popsal, vycházejí z toho, že rodičovský pár je složen z otce a matky. Dítěti se dostane výchovy v přirozeném prostředí, to jest jeden otec, jedna matka. Prostředí s rodiči stejného pohlaví přirozené není.

V tomto případě je třeba nadřadit zájem dítěte nad zájem "rodičů". Je to moje přesvědčení, které nebudu vysvětlovat ani obhajovat. Pro mne je to jeden z axiomů, na kterých je život postaven.

+8/0
26.7.2017 18:29
Foto

V20á59c41l50a14v 46C84h75u16c22h98m35a 6375161878756

A přeně to udělal i soud, že nadřadil zájem dítěte, nad jakýkoliv jiný zájem. ;-)

0/−1
28.7.2017 15:46

J21i92ř92í 92S86t10r89ž75í64n74e51k 3275328816299

Přesně naopak, touha dvou homosexuálů vlastnit dítě byla nadřazena zájmu dítěte vyrůstat ve standardní rodině.:-)

+1/0
30.7.2017 17:11

K22r84y10š91t83o77f 25L38a20n16í29k 1789270845955

samozrejme ze nemůže, protože zadny takovy zajem neexistuje (když neexistuje ani ten subjekt). existuje jen prani budoucích rodicu (pricemz na pohlavi v tomto pripade nezalezi).

0/0
29.7.2017 15:04

T16e19r86e56z78a 28H41a71j22k19o69v64a 5847382934660

Chtela bych poznat ty lidi, kterym prave toto rozborilo manzelstvi.

Kdyz tak mi reknete, pani autorko.

To jsou fakt kecy.

To tradicni manzelstvi je jen socialni inzenbyrstvi, ktere existuje velmi kratce....je to vazne tak uzasne?

+1/−14
25.7.2017 14:03

R53i33c91h85a50r37d 23K13r96á95l 4648817850663

Z úrovně příspěvku možná právě vám.

+4/0
25.7.2017 15:09
Foto

M31i72c90h68a68l 42G40r74e13š10l80i22k 9861816242226

Jak krátko existuje? :-)

+3/0
25.7.2017 15:30

K39a98r26l48a 75N54o34v97á54k77o94v83á 4584822635587

Několik tisíc let. Což je proti době, kdy lidstvo žilo v tlupách, manželství neexistovalo a v podstatě v tlupě žili všichni muži se všemi ženami, zcela zanedbatelný okamžik.

0/0
31.7.2017 9:18
Foto

M85i55c87h96a73l 26G69r61e36š77l29i90k 9151376502416

Vaša predstava? :-)

V tlupách žijeme aj dnes, len majú lepšie znejúce pomenovania... ;-)

0/0
31.7.2017 9:38

M88i84c65h64a65e46l89a 76S47p92á23l90e46n55k25o30v46á 8314363414936

Jo, tradiční manželství je úžasné, mám mámu, tátu a bráchu a měla jsem skvělé dětství.

+10/0
25.7.2017 16:02

L26u48b23o39m64í22r 97B34r42á91z27d37i63l 1947736261973

Tedy ani nevím, proč, ale při přečtení toho vašeho příspěvku jsem si mimoděk vzpomněl na jeden fór:

Mami, a proč já jsem černý, když ty jsi bílá?!

Buď rád, že neštěkáš! To ale tenkrát byl mejdan ...

Takhle by se to asi líbilo vám, ne?

+1/0
28.7.2017 20:13

I92v48o 64H21e58b80e12l77k24a 8805620982540

Takovýto děsný blábol stvořit, to chtělo velký nedostatek sebereflexe. Nejenom, že si pletete pojmy s dojmy, které nebudu ani rozvádět, to už udělali za mě jiní diskutující. Když už se odvoláváte, že je něco proti zvyklostem, tak tisíciletou zvyklostí bylo, že ženy seděly doma, rodily děcka a staraly se o manžela a domácnost. A taky držely ústa, a pokud něco chtěly tak se nejdřív zeptaly svého muže. A pokud tak nečinily, tak je ten chlap zmlátil. Chcete se mimo jiné i této zvyklosti držet?

+5/−12
25.7.2017 13:28

T83e10r18e47z71a 45H51a34j11k34o91v51a 5147102954620

Tisicileta zvyklost bylo, ze se autorka nevenovala nikdy internetu,....

0/0
25.7.2017 14:04
Foto

M82i60c50h13a47l 38G87r75e81š66l67i21k 9601506412446

To ani Vy, aj keď prístup očividne máte. :-)

0/0
25.7.2017 16:37

J35a87r18o26s28l25a33v 37H74e73j90n24a 4717681549

Proč jste nesmyslně agresivní, paní Hájková?

Chybí vám argumenty nebo ...?

0/0
28.7.2017 12:48
Foto

M79i15c25h40a29l 21G94r16e54š22l42i64k 9141776402736

Vezmem len našich slovanských predkov. Slobodná matka bola celkom žiadúca partia do manželstva. Držať ústa nemusela, pretože rozvod nebol až taká náročná procedúra a iniciovali ho často práve ženy. Ani s majetkovými právami to nebolo nejaké tristné. Rozhodovacie právomoci mala v niektorých oblastiach absolútne. Záviselo to od lokality a doby.

Čiže zhrniem to: píšete o niečom, o čom nemáte potuchy. :-)

+1/0
25.7.2017 16:36

J60i91ř56í 26S26t91r79ž44í66n37e22k 3385738466729

Zvyklosti ve vaší rodině ovšem nemusely platit v ostatních rodinách:-)

0/0
31.7.2017 0:11

P13e22t22r 86J15u45r19č21e33k 4399814620

Vážená paní autorko,

než tady vypustíte takový blábol, doporučuji Vám si občas něco přečíst. Dovolím si několik komentářů k těm největším hloupostem:

1) Homosexualita není lidskou výsadou, v přírodě je běžnější, než si umíte představit.

2) Děti samozřejmě mohou plodit pouze heterosexuální páry, ale rodičovská touha je zcela nezávislá na sexuální orientaci. I homosexuální jedinec může cítit touhu být rodičem bez jakéhokoli eroticko-perverzního podtextu.

3) Absence výchovného vzoru druhého pohlaví - a co byste dělala se samoživitelkami? Ostatně i gayové a lesby mají příbuzné druhého pohlaví, ne?

4) K tomu osvojení - Jak je možné, že jsou dětské domovy plné dětí, které nikdo nechce, když jsou tu ty davy zoufalých manželských párů?

5) Šikana dětí. Výzkum v (západním) zahraničí ukázal, že není rozdíl v psychologickém vývoji dětí vychovávaných stejnopohlavními a heterosexuálními páry. Otázka šikany je spíše problém společnosti než těchto párů. Myslím, že v české naoko tolerantní společnosti by to problém být mohl. Ale je jednodušší to připsat na vrub těm párům, že?

6) A už jen na okraj: ;-) Při tom neustálém odvolávání se na přírodu... On institut manželství je svým způsobem taky proti přírodě, který živočišný druh to má?

+16/−13
25.7.2017 13:14

T14e85r60e28z59a 43H98a40j31k25o52v38a 5877352804720

R^

I kdyz stale pochybuji o tech tzv. vzorech.

+2/0
25.7.2017 14:05

M91i97c66h42a18l 48P38a51u91l89í34č37e50k 2803335855435

Možná bych doplnil některé body:

3) Matky samoživitelky samozřejmě existují, ale rozhodně to nelze prohlašovat za nějaký etalon správnosti. Ano, jsou, ale je to špatně, nemělo by to tak být. Co se týče příbuzných, tak největší vliv na vývoj člověka a jeho názory mají v prvotních fázích života především tzv. primární sociální skupiny, což je především nejužší rodina, tedy rodiče. Širší okolí má zpočátku vliv mnohem menší, takže nemůže v raném věku plnohodnotně suplovat rodiče (nebo jen omezeně).

4) zde souhlas, aby děti, které nikdo nechce, klidně adoptovaly homosexuální páry. Ale je také otázkou, proč ty děti nikdo nechce - často bývají již odrostlejší, romové (to někomu vadí), nebo nějak invalidní, není důvod si myslet, že zrovna o takovéto děti by měli i homopáry extrémní zájem...

5) tady bych to neviděl tak jednoznačně - výzkumy, práce, to může být podobné, jako u globálního oteplování, každý tvrdí to, co zrovna potřebuje. Zdravým selským rozumem bych řekl, že rozdíl by tam být spíše měl (např. na dítěti může být vidět, že je vychovávané pouze ženou, a dovedu si představit třeba 2 lesbičky, které svou dceru od malička očkují proti mužům...)

6) institut manželství je skutečně unikum, ale je to jen nadstavba k heterosexuálnímu párování, které v přírodě již žádným unikátem není. Historicky to vyšlo také z potřeb společnosti v souvislosti se vznikem soukromého vlastnictví majetku, což je tedy také v přírodě unikum, ale to nikdo rušit nebo zpochybňovat nechce, nebo ano?

+9/−1
25.7.2017 14:09

T38e74r57e16z18a 62H93a73j15k50o87v68a 5837982794630

Ja sii zase myslim ze matky samozivitelky spravne jsou. Jak znamo, zeny se nerozmnozuji delenim. A takova pani otehotni a dite neodevzda nekomu,nehodi je do popelnice nebo neuskrti, ci neda do babyboxu. Jejich chovani je spravne, Toho ploditele je spatne.

Na diteti nemuze byt videt, ze ho vychovavala pouze zena, muzi se pred par desitkami let vychove deti vubec nevenovali...

Proc by meli lesbicky ockovat dite proti muzum? Rikat jako dvoulete holcicce, ze sex s muzem za nic nestoji?

0/−10
25.7.2017 15:00
Foto

M45i28c34h72a48l 54G64r57e18š36l69i18k 9701896502906

Čo to meliete za nezmysly? ;-D

+5/0
25.7.2017 15:31

M66i93c58h59a32l 66P83a45u71l67í12č96e49k 2813175895545

U těch samoživitelkách jsem myslel, že ta situace jako taková je špatně. Konkrétní vina samozřejmě bude mezi muži i ženami půl napůl. Někdy je to vina té ženy, že si užene dítě s chlapem, o kterého nemá zájem, a někdy zase odejde chlap od těhotné ženy za jinou - obojí je špatné.

Jinak muži se samozřejmě dětem vždy věnovali, ale většinou až později, kdy je učili "chlapské" věci, typu lovit, zápasit, starat se o statek a hospodářství, v moderní době třeba hrát fotbal, jezdit pod stany a pod.

2 lesby rozhodně nebudou před dcerou vychvalovat chlapy. Už jen svou existencí podsouvají dítěti model, že ženská se obejde i bez chlapa (mimochodem, tímto se např. projevuje i výchova matek samoživitelek).

+5/0
25.7.2017 15:48
Foto

M72i15c62h97a22l 94G83r20e10š96l81i92k 9841126252106

Väčšina ľudí má u všetkého tendenciu hľadať vinníka. Ale nie je to vždy tak, že keď je žena sama, môže za to niekto z partnerov.. sú aj výnimky, ktoré zasluhujú pomoc spoločnosti.

Muži sa venovali aj malým deťom. Keď nebolo nič na práci, vyrábali hračky a ak bol čas a vhodná príležitosť, tak aj v nižšom veku s nimi trávili čas. S vekom samozrejme intenzita stúpala.

0/0
25.7.2017 16:28

K96l12á89r49a 29T41r77n44k88o11v79á 3514669174359

Matky samoživitelky rozhodně správné nejsou a to říkám u vědomé, že mám něco takového v blízké rodině. Matka o které mluvím je skvělá, všechno zvládá sama, dokonce i bez alimentů, protože je lze vymoci jen těžko, ale přeci jen jí i dětem něco chybí. Otcovská role je nezastupitelná.

+12/0
25.7.2017 17:43

K28l78á63r97a 83T87r92n54k97o74v49á 3314699114529

...u vědomí...

0/0
25.7.2017 18:06
Foto

J85a65n86a 96M52a79j27o49v35á 4415362276183

Matky samoživitelky správné nejsou, říkám se vší odpovědností a zkušeností matky samoživitelky, které právě ono samoživení končí.

+8/0
25.7.2017 20:21

P21e24t41r 52S92k70á62c23e31l 6144409229

Samoživitelky? Nedostatek sebedůvěry a odpovědnosti. Takto se začaly rozpadat i "velké" říše, viz historii lidstva. Zdravého rozumu je nám třeba...R^

0/0
25.7.2017 23:58

P13e57t90r 74J79u19r18č42e45k 4249244640

Pochybnostmi o teorii globálním oteplování chcete oponovat reálným výpovědím a zkušenostem dnes již dospělých dětí vychovaných gay páry? Tak teď ještě tu o Červené Karkulce.

0/0
25.7.2017 15:37

M69i64c55h10a38l 38P65a57u69l83í43č83e42k 2953385975485

Tak velmi pochybuji, že všechny skutečné výpovědi dětí vychovaných gay páry byly pozitivní, to bych teprve považoval za pohádku o Karkulce. Resp. nevidím důvod, proč si to myslet.

+3/0
25.7.2017 15:41
Foto

M38i63c61h55a83l 48G32r36e74š54l31i27k 9841716952106

2) Aj túžba po majetku je nezávislá na sexuálnej orientácii. Ľudia v demokratickej spoločnosti majú právo ho vlastniť, ale nemôžu si ho len tak nárokovať. Obvykle ho musia získať vlastným úsilím.

5) To by som tak jednoznačne neprehlasoval. http://www.frc.org/issuebrief/new-study-on-homosexual-parents-tops-all-previous-research

+1/0
25.7.2017 16:15

P76e81t37r 25J61u84r92č47e82k 4519294240

Srovnávat rodičovskou touhu s touhou po majetku je trochu ubohé. Taky si místo potomka raději pořídíte nové auto?

0/0
28.7.2017 16:39
Foto

M16i41c83h79a19l 93G17r59e62š18l85i26k 9331736622826

Pointou môjho príspevku je, že túžba po niečom, alebo po niekom automaticky neznamená právo a nárok na niečo, alebo niekoho. Právo na adopciu z pohľadu adoptujúcich neexistuje (je jedno, či sa jedná o heterosexuálny pár, alebo niekoho iného), existuje len právo byť adoptovaný z pohľadu dieťaťa, ale tiež nie nárok.

Na prvom mieste sú záujmy dieťaťa, nie niekoho iného. Dieťa nie je pes.

Pred písaním o úbohosti by som doporučoval sa zamyslieť. :-)

+2/0
28.7.2017 18:20

J43i39ř84í 21S46t82r64ž23í11n82e85k 3535708236729

Voni jsou hlava pane vachmajstr, bod 6) ten je nejlepší:-)

0/0
31.7.2017 0:17

J41i29t18k29a 42Š70t51e17f90l64o45v47á 4670959218919

a co když dva muži budou vychovávat děvče? teď mě zajímá praktická stránka věk puberty ???

+10/0
25.7.2017 11:53
Foto

I87v31a19n14a 52D66i17a76n32o75v69á 8788360189623

Co konkrétně?

0/0
25.7.2017 12:03
Foto

V88á48c45l53a95v 24C53h30u22c91h31m93a 6555111458966

Vidíte v tom snad nějaký problém? Moje máma s mou a bráchovou pubertou problém neměla.

+8/0
25.7.2017 12:07

M27i88l90e96n32a 60N18o30v73a21n41s95k65a 4112717809829

Vy jste děvče a Vaše matka je muž?

+5/−2
25.7.2017 13:12

P11e55t97r 32J51u24r76č43e10k 4969224300

Vy jste asi dost nedovtipná. Původní otázka byla: Co když budou dva muži vychovávat děvče a pan Chuchma pouze nadhodil opačnou alternativu, nad kterou se nikoho nenapadne pozastavit. Pochopila?

+7/−1
25.7.2017 13:18
Foto

M72i61c74h86a78l 51G88r44e20š40l37i40k 9251786842826

Otázka však bola položená správne. Nie je úplne jedno či chýba otec, alebo matka a či chýba dievčaťu, alebo chlapcovi. V neposlednom rade aj od akého veku chýba. Pochopila? :-)

+1/0
25.7.2017 19:43



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.