Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Teda Vy jste se do toho obulaR^ Krájím tu "pravé olomoucké tvarůžky". Bejvávaly to panečku nějaké olomoucké syrečky. A víte, že dnes už ani vůbec nesmrdí?:-)

0 0
možnosti

Děkuji Vám za krásný článek.V

Lidé jsme různí a různé jsou i naše názory na minulost a současnost.

Někdo Vás za Váš názor pohaní, někdo Vás pochválí.

Někdo přidá i škatulkování, aniž by Vás skutečně osobně znal.

Nevšímejte si toho.

Ještě jednou Vám děkuji.R^

0 0
možnosti

A taky jsme byli mladsi, ne?

0 0
možnosti

Je to smutný pocit číst reakce na tento článek, nejsem obdivovatel bývalých časů ani velký vlastenec, ale neobviňoval bych autorku i kdyby jim ona byla. Čas od času taky mám spleen , který se týká všeho možného v současnosti počínaje rozhodováním EU a konče kvalitou potravin a mezilidských vztahů. Paní autorka si prostě potřebovala ulevit a vyslovit svůj názor, no už jsem tady četl podstatně horší. Relax.

2 2
možnosti
Foto

Tento článek se vám dost nepovedl. Po obsahové stránce je to víceméně slátanina a i po gramatické stránce vám tam asi dvakrát ulítla shoda podmětu s přísudkem. Rv

5 2
možnosti

No jo shoda podmětu s přísudkem se mi věkem někam vyšuměla, že jste mi jí připomněl, musím se doučit aby nesnižovala mé diskus. příspěvky...již tak bezduché ....bravo

0 1
možnosti

J75a95n 31S14e69m20i15k

7. 8. 2017 14:37

tyhle vzpominky na "kvalitni potraviny" co jsme tehdy jedli....;-D

jestli to nebude necim jinym, proste tim ze to jsou vzpominky a my byli deti...

...ja si vzpominam ze nejdobrejsi lidlo kdyz jsem byl maly bylo lizani Vitacitu a cucani Pikao....

... dodnes si vzpominam jak to bozsky chutnalo!!V

nekdy pred rokem jsem to videl v obchode tak jsem si to jen tak z nostalgie koupil....

...a reknu vam, takovy sileny agresivni HNUS jsem dlouho neochutnal;-D

tak asi tak

6 2
možnosti

Souhlas, ja jsem zase zboznoval cokoladovou pochoutku - tedy cokoladu bez cokolady.

2 1
možnosti

My jsme někdy byli soběstačný a prosperující státeček? No možná trochu za přemysla otakara II.... jinak každý čech je na půl němec, ať se nám to líbí nebo ne a čechy byly tisíc domovem zrovna tak keltů, germánů, židů....

6 1
možnosti

A co tím jako chcete říct? Chcete požádat spolkovou republiku o přijetí?

0 0
možnosti
Foto

Je mi 46 a po sociku se mi nestyska. Mliko v pytliku, ktere zkyslo druhy den a temer vzdy se v obchode nejake propichlo a smrdelo to. Nekvalitni ovoce a zelenina. Nekvalitni vsechno. I pivo se muselo v lahvich prohlizet, jestli v nem neco neplave. A ty smradlave prasecaky a smradlave reky mi taky nechybi.......Mate v sobe jen sentiment, ze v mladi bylo vsechno lepsi. Verte mi, nebylo.

9 2
možnosti

no za sociku se říkalo "mlíko od rakve víko" a mělo to své důvody....

3 1
možnosti

Máte to pěkné, ale pomotané. Opěvujete konstrukt (ale ten jako takový nechci hodnotit, má to pro i proti) který je vzhledem k dějinám lidstva jen chvilkovou odchylkou od normálu, sotva narozeným experimentem, který prostě může dopadnout jakkoli. Bědovat nad nějakým jeho upadáním je... prazvláštní.

3 1
možnosti

"Asi jsem hloupá,"

Tu částici klidně vypusťte.

1 3
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS