Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Máte pravdu, věk je opravdu jen cifra. Znám čtyřicetileté staříky a sedmdesátileté junáky. Jak píše pan Ivo, je to jen o přístupu;-)

1 0
možnosti
Foto

I26v89o 65C13i10l17i76c55h

28. 5. 2015 20:44

Na střední jedna naše spolužačka chodila s klukem ve věku 24 let a my pitomci jsme tehdy nechápali, jak může chodit s takovým "dědkem" ;-)

Dnes je mi 45 a od třiceti let mám čím dál víc šedin. Ale abych vypadal starší, nechávám si plnovous. Pokud jdu s mojí ženou, vypadá to, že jde minimálně otec s dcerou (ne-li dědeček s vnučkou), protože moje žena vypadá maximálně na 25 i když je ve skutečnosti v Kristově věku. Dokonce rád vzpomínám na humornou příhodu, kdy mne jeden mlamoj (mladý moderní jinoch) na diskotéce oslovil, že není moc dobré, abych moji dceru bral do zakouřeného prostředí, když má takový kašel (zaskočilo jí ;-)). Jakmile pochopil, že to opravdu není moje dcera, tak se ztratil jak pára nad hrncem a už jsme ho tam ten večer neviděli ;-D

A v práci nyní pracuji s kolegy ve věku od dvaceti do třiceti a vycházíme spolu také výborně R^ Je to jen o přístupu.

1 0
možnosti
Foto

Mně bylo 25 před pár lety. Proč bylo na dortu těch 25 víckrát ?

1 0
možnosti

Taky roky hlásám, že to není tak dlouho, co mi bylo pětatřicet:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 394
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 888x
Kdo jsem? Obyčejná ženská, co téměř šedesát let hlavně vnímá svět kolem sebe a občas má pocit vyjádřit se k situaci ze svého pohledu.

Seznam rubrik