Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^Vaše babička byla mladá, když jste se narodila:-). A vocucanej bonbon nemá chybu! Moje babička byla ročník 1898, také se dočkala pravnoučat. Dodnes ni pamatují. Říkávala: "Len se holky smějte. V naší době nebylo z čeho vybírat. Mně bylo 27, porád nic, a pak byl dobrý i náš dědo. " Vidíte, vydrželo jim to celý život. Děda byl český legionář, prožil bitvu u Zborova. Já si pamatuji, že mu babička každý večer oddaně "fačovala nohy".

2 0
možnosti

Já bych to rozšířil. Když dva lidé spolu několik let žili bez svatba a pak se rozešli a každý si našel jiného, pak jsou to taky ocucané bonbóny.

0 0
možnosti

Mám pocit, že přesně tak to autorka myslela.

0 0
možnosti
  • Počet článků 394
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 888x
Kdo jsem? Obyčejná ženská, co téměř šedesát let hlavně vnímá svět kolem sebe a občas má pocit vyjádřit se k situaci ze svého pohledu.

Seznam rubrik